Найвдаліші першоквітневі жарти компаній

Найвдаліші першоквітневі жарти компанійЯк відомо, 1 квітня багато інформаційних видань намагаються розіграти своїх постійних читачів. Основний акцент робиться на такий рівень правдоподібності, щоб читач першою справою не став шукати дату повідомлення. Наша спроба розиграшу представлена в блозі заміткою “Американські топ-менеджери МРІЮТЬ працювати в Україні!!!” У цьому пості пропоную вашій увазі невелику добірку найбільш удалих жартів різних відомих компаній.

Особливих успіхів у розіграшах набула британська компанія BBC. Найбільш знаменитий (1957 р.) її телерепортаж розповідав про те, як швейцарці збирають із дерев урожай спагетті. Починався він так: “Весна нині рано прийшла в Європу, от і врожай спагетті у Швейцарії буде зібрано раніше звичайного…” Близько 200 глядачів звернулися потім із питаннями, де ж придбати саджанці.

У 1994-му році компанія Pepsi оголосила, що підлітки, які зроблять собі на вухах татуювання з логотипом компанії, одержать довічну 10%-ну знижку на Пепсі-Колу. Від тінейджерів не було відбою…

MUST READ:  Чи може криза викликати сміх?

У 1995-му році газета Irish Times написала, що компанія Walt Disney веде переговори про покупку московського Мавзолею разом із Леніним, щоб установити його в європейському Діснейленді й обладнати усередині світломузикою, “пожвавивши бліде обличчя вождя”.

У 1998-му році мережа швидкого харчування Burger King повідомила, що випускає у продаж сендвічи для шульг, у яких начинка буде розгорнута на 180 градусів. Із ранку попит перевищив пропозицію, якої, як з’ясувалося, і зовсім не було.

Шість років тому Google розкрив секрет своєї успішної роботи. Виявилося, що більшість пошукових результатів набиваються на комп’ютерах спеціально натренованими голубами. Це у кращий бік відрізняє Google від його конкурентів, які поки що “опираються” на роботу набагато повільніших курок і качок.

А ось приклад жарту, що не оцінили. Цього року прославилося невелике фотографічне бюро Crestock у норвезькому місті Бодо. Воно розмістило на своєму веб-сайті інформацію про придбання найбільшого джерела візуальної інформації у світі Corbis Corp., власником і засновником якої також є Білл Гейтс. Відповідно до вигаданого повідомлення, скромний Crestock заплатив за Corbis $625 млн. Незабаром після розміщення даної інформації адвокати Corbis звернулися у фотобюро з вимогою негайно забрати цей прес-реліз. У противному випадку вони збираються подати в суд.

MUST READ:  У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?

Що ж, бажаю нашим читачам, щоб почуття гумору ніколи не залишало вас. Особливо 1-го квітня 😉