Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливості

Інтернет відкриває перед бізнесом великі можливостіОдна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією, стверджують автори блогу Small Business Branding.

Сучасні компанії не мають і не можуть мати жодного виправдання для відмови від активної участі у он-лайн маркетингу. Адже навіть якщо вони просто замовлять надзвичайно дешеву інтернет-сторінку, на якій буде розміщено інформацію про компанію, ймовірність здобути нових клієнтів зросте багатократно.

Втім, чи стануть відвідувачі сайту лояльними клієнтами компанії – це вже зовсім інше питання. Нижче наведено дві традиційні маркетингові тактики, які здатні сприяти залученню потоку клієнтів до вашої компанії:

Традиційний метод №1: Опитування
Вміння давати вашим клієнтам те, що вони хочуть – це перший крок до створення лояльності та підвищення рівня продажу. Всі знають про це – але далеко не кожна компанія знаходить час, щоб провести елементарне опитування споживчих потреб. На щастя Інтернет стократно полегшує проведення опитувань. Розміщення анкети або найпростішої опитувальної форми на сайті не коштує ні копійки і здатне принести вашому бізнесу неабияку користь.

MUST READ:  Ребрендінг логотипів світових компаній: Знайди 10 відмінностей

Традиційний метод №2: Управління стосунками зі споживачами (CRM)
У свідомості більшості управлінців та власників бізнесу CRM – це надзвичайно складний інструмент, який можуть дозволити собі лише найбільші і найбагатші компанії. Насправді ж Інтернет і тут відкриває певні можливості перед власниками малого бізнесу. Найпростіший із них – email-маркетинг. Організуйте електронну розсилку, дайте можливість клієнтам підписатися на неї і дозвольте їм отримувати найостанніші новини, пропозиції та звіти від вашої компанії. Таким чином ви не лише підтримуватимете стосунки із клієнтами, але й просуватимете власні продукти і послуги.

Регулярна взаємодія із клієнтами через електронну розсилку – найбільш очевидний спосіб підтримувати контакт із ключовою аудиторією. Особливо, якщо ваша розсилка стосується не лише продажу та реклами продуктів.

Але головне те, що електронна розсилка не лише надзвичайно ефективна – вона ще й дуже дешева. То чи ж не гріх компаніям не користуватися такими можливостями?