Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

В компанії Engine Ready протягом двох років вивчали трафік на сайтах 27 своїх клієнтів, включаючи роздрібних онлайнових продавців споживчих товарів, товарів для дому й одягу. Автори дослідження змогли виділити чотири типи клієнтів таких магазинів, розділивши їх по типу заходу на сайт:

– Ті, хто заходив “прямим” способом, набираючи адресу або через закладки,
– Ті, хто заходив через посилання з інших сайтів або через посилання в електронних листах),
– Ті, хто заходив на сайт через рекламні посилання у пошуковиках,
– Ті, хто заходив на сайт через звичайні посилання у пошуковиках.

Як виявилося, користувачі, які заходили на сайт прямим способом, проводили на ньому більше часу (у середньому – 312 секунд), переглядали в середньому шість сторінок і частіше інших категорій користувачів робили замовлення (рівень конверсії становив 3,3%, що є досить високим показником), та й у цілому витрачали більше грошей (більше $170 за одне замовлення).

MUST READ:  5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії

Для другої по значимості категорії клієнтів для онлайнових продавців рівень конверсії склав 3%, а витрати в рамках одного замовлення – близько $168. У середньому в рамках кожного візиту вони проводили на сайті 246 секунд і переглядали чотири сторінки. Однак приблизно в 50% випадків ці споживачі йшли із сайту, тільки-но побачивши головну сторінку.

За словами Брайана Л’юіса (Brian Lewis), віце-президента з маркетингу Engine Ready, на параметр, яка буде частка тих, хто утік із сайту, впливають кілька факторів. Наприклад, неадекватна або некоректна пропозиція, що міститься в електронному листі або розходження між тим, що рекламує посилання й тим товаром, що представлено на завантажувальній сторінці.

Незважаючи на те, що пошуковий трафік обходиться рекламодавцям дешевше, споживачі, які заходять на сайти з пошуковиків у цілому виявляються ще менш цінними, ніж споживачі інших груп. Рівень конверсії в тих, хто приходив на сайт через рекламні посилання у пошуковиках, становив лише 1,4%, і це було на 20% вище, ніж у тих, хто приходив на сайт за результатами “природного” пошуку. У середньому споживачі двох груп, які приходили по посиланнях із пошуковиків, витрачали за одне замовлення $138 й $117 відповідно. Слід зазначити, що споживачі, які користувалися “природним” пошуком, показували більш високий рівень engagement (взаємодії із сайтом), у середньому переглядаючи п’ять сторінок за візит.

MUST READ:  Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

У доповіді також наголошується, що онлайнові продавці, які змогли домогтися сильної присутності бренду у свідомості споживачів – незалежно від того, чи було це зроблено через офлайнову або онлайнову рекламу, одержують найбільші вигоди від “прямого” трафіку, що приходить до них на сайт.