Особистісний аспект вашого бренду

Особистісний аспект вашого брендуБрендінг має багато облич та форм. А Інтернет відкриває перед власниками бізнесу новий набір унікальних інструментів брендінгу. Один із найпотужніших, особливо коли йдеться про малий бізнес – це так званий особистісний брендінг, переконані автори блогу Small Business Branding.

Нижче наведено декілька найбільш зручних способів вираження особистості в онлайні.

Блоги. Блоги – це чудовий засіб комунікації з вашими клієнтами, який дає можливість пропонувати їм нові продукти та послуги. Не залежно від того, чим ви займаєтесь, блог здатен донести необхідну інформацію до ключової аудиторії. Окрім того, ваші відвідувачі зможуть залишити свої враження та пропозиції у коментарях блогу, що відкриває можливість для двохсторонньої комунікації.

Відео. З кожним днем відео стає все більш та більш затребуваним маркетинговим інструментом для власників малого бізнесу. Відео – це справжня знахідка для людей, які ніколи не вважали себе хорошими авторами. При цьому воно дає всі ті ж переваги, що й ведення блогу. Ви можете завантажити своє відео на спеціальні безкоштовні сервіси та відкрити доступ до них для своїх клієнтів. Зрештою, ви можете використовувати відео у тому ж блозі.

MUST READ:  Лояльність "навпаки"...

Аудіо. Аудіозаписи передували відео у ролі маркетингового інструменту. Так звані подкасти до сих пір залишаються надзвичайно популярними. Спілкуючись зі своїми споживачами або потенційними клієнтами через аудіофайл ви самовиражаєтесь завдяки власному голосові, інтонаціям та навіть словам, які ви обираєте. Окрім того, вашим слухачам надзвичайно зручно прослуховувати аудіофайли. Вони можуть скористатися mp3-плеєром та слухати записи у будь-якому зручному місці у будь-який час.

Зображення. Роль фотографій та зображень при комунікації з клієнтами часто недооцінюється. Фотографія автора наприкінці хорошої книги – це спосіб заочно візуально познайомитися з людиною, чиї думки ви щойно прочитали. Крім того, такі зображення підвищують відчуття довіри. Якщо людина не боїться показати своє фото – значить їй нічого приховувати.

Соціальні мережі. Іноді складається враження, що наплив соціальних мереж повністю захопив світ. І на те є свої причини. Участь у соціальних мережах дає змогу власникам бізнесу підтримувати контакт зі своїми постачальниками, колегами та клієнтами на абсолютно новому для них неформальному рівні.

MUST READ:  Керівники використовують технології Web 2.0

Як бачимо, Інтернет дає змогу власникам бізнесу здійснювати враження на своїх клієнтів через безліч зручних і простих у використанні інструментів. Але варто пам’ятати, що хороший брендінг – це поступовий і тривалий процес, який не може відбутися “за день”. Інтернет здатен зробити його простішим, але аж ніяк не автоматизувати. Тому особистість людини завжди залишатиметься на першому місці.