Є така цікава книга “BRAND: Народження імені” французького автора Бернара Галі. Це своєрідна енциклопедія брендів, яка була видана ще у 1997-му році. У блозі я періодично буду знайомити наших читачів з уривками книги і брендами, історія походження яких не тільки цікава але й, можливо, не дуже відома.
ADIDAS (“Адідас”)
У невеликому баварському містечку Херзогенаурах, неподалік від Нюрнберга, у родині шевця жили два брати – Адольф і Рудольф Даслери. Аді й Руді – так їх називали вдома – працювали зі своїми батьками, їхнє сімейне підприємство виробляло домашні тапочки. У 1930-му році брати Даслери буквально ввірвалися на ринок спортивних товарів, почавши з поставки гімнастичних тапочок, а потім спортивного взуття з нерівною горбкуватою підошвою для бігунів-спринтерів. Саме вони придумали бутси для футболу зі змінними шипами.
Після війни, в 1948-му році, кожний із братів почав випуск спортивних товарів під своєю власною маркою: Руді заснував Puma, Аді Даслер створив Adidas, емблемою якої стали три смужки. Вибір емблеми пояснюється технологічним процесом виготовлення взуття, для якого потрібно саме три смужки шкіри. Але смерть Аді в 1978-му році, а потім, у 1987-му році, невдала угода його сина Хорста з французьким фінансистом Бернаром Тапі, позбавила життя на початку 90-х років XX століття й саме підприємство. Знову на плаву воно опинилося завдяки зусиллям Роберта-Луїса Дрейфуса, який у 1993-му році став виконавчим директором компанії.