Перелік причин, які змушують людей змінювати роботу з’явився на блозі Макса Крайнова, інвестора та віцепрезидента з розробки продуктів у Mobile Messenger. Цей документ був надісланий всім менеджерам компанії, у якій працює Макс.
Виявляється, люди звільняються для того:
Щоб зменшити нестерпно високий рівень стресу
У сучасному суспільстві слова „Робота” і „Стрес” стали майже синонімами. За результатами досліджень, проведених компанією ComPsych, 60% людей працюють у стані безперервного стресу, який здатен довести людину до повної нездатності займатися інтелектуальною діяльністю. Ще 33% опитаних повідомили, що вони працюють у стані стресу, але здатні керувати своєю реакцією на навантаження. Серед оснвних причин стресу на роботі можна назвати погані стосунки між людьми, високе навантаження та незручний робочий графік (а також необхідність працювати більше або довше, а іноді – навіть вдома після закінчення робочого дня).
Щоб просунутись по кар’єрній драбині
Нестача кваліфікованих кадрів у компанія грає на руку тим людям, які шукають другу роботу. Програміст може піти в іншу компанію team-лідером, менеджер проектів може взяти більше проектів, керівник відділу може розраховувати на посаду керівника підрозділу, тощо. Рік назад 81%, а зараз уже 91% рекрутингових менеджерів скаржаться на відсутність достойних кандидатів на середні посади в компаніях.
Щоб більше заробляти
Абсолютно очевидна причина. Навіть у компаніях, які працюють в одній і тій же сфері, зарплати можуть суттєво відрізнятися. Іноді початкова зарплата в новій компанії може виявитися вищою, ніж те, що людина отримувала у попередній. (Не варто також забувати про феномен „скляної стелі”.) При цьому найактивніші співробітники часто можуть вибрати собі бонусну структуру прибутку з високою часткою бонусу в зарплатні.
Щоб отримувати більше бонусів та приємностей від роботодавця
Безкоштовні обіди, медичне страхування, абонемент в спортклуб, куплений ноутбук, напої в холодильнику і т. п. – до стимулювання співробітників подібними засобами приходить все більша та більша кількість роботодавців. Виявляється, деякі співробітники готові навіть змінити роботу заради таких бонусів.
Щоб тратити менше часу на шлях до роботи
З кожним роком середній час, який витрачає співробітник на шлях до роботи і назад зростає на кілька відсотків. Транспортна інфраструктура, яка не здатна впоратися зі зростанням числа пасажирів – це лише частина проблеми. Багато роботодавців вважають за норму, якщо від моменту, коли працівник зачиняє двері дому до моменту, коли він відчиняє двері роботи проходить більше години. Втім, проводити цю годину в товаристві спітнілих пасажирів готовий далеко не кожен працівник.