Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про “війну за таланти”?

Що насправді мають на увазі власники компаній, коли говорять про війну за таланти?Поки топ-менеджери та провідні світові компанії продовжують “воювати за таланти”, давайте спробуємо замислитися, чи доречно використовувати таку гучну метафору для окреслення такого банального процесу, як найм співробітників? А допоможе нам у цьому питанні засновник та президент Greatwebmeetings.com, а також промовець та письменник Вейн Тармел (Wayne Turmel).

А отже, коли власники компаній говорять про нестачу талановитих співробітників, насправді, вони мають на увазі що:

– не вистачає людей, готових працювати за ті гроші, які компанії готові їм платити;
– не вистачає людей, які згодні виконувати не завжди найцікавішу роботу при не найкращих умовах праці;
– не вистачає людей, яких можна знайти на вулиці і влаштувати на посаду у офіс, без необхідності інвестувати у їх розвиток значний час та гроші;
– не вистачає людей, які замінили б наших ключових співробітників, яких ми самі звільнили, коли намагалися впровадити жорстку систему Шість Сигма, а потім на них же, запрошених як консультантів, витратили всі свої гроші.

MUST READ:  Закон Механічного турка

Цей перелік можна і далі продовжувати. Але, думаю, суть зрозуміла!

Існує безліч людей, які можуть і готові працювати продавцем у магазині. Можливо – вони навіть хочуть бути продавцями. Але коли компанія виставляє перед кандидатами нереальні умови (обов’язкова наявність вищої освіти, наприклад) – то іноді складається враження, що на посаду продавця вони хочуть найняти випускника Гарварду. Звісно ж, в такому разі їм навряд чи вдасться “закрити” вакантне місце.

Звісно ж, іноді компаніям доводиться стикатися з певними проблемами при наймі ключових співробітників, але все ж, мабуть, не варто говорити про “війну за таланти”. Пам’ятаєте, як загартовуються воїни на справжніх війнах? Ви набираєте молодих людей з вулиці без жодного досвіду та з мінімальними вимогами. Ви навчаєте їх, годуєте їх, винагороджуєте їх і дозволяєте переймати досвід у старших, досвідченіших наставників. Ви платите їм не дуже багато, але достатньо, щоб вони вас не покинули.

MUST READ:  Як виявити в компанії співробітників з негативною репутацією?

Через деякий час вони вивчають ази “бойового мистецтва” і стають достатньо натренованими, щоб передавати свій досвід молодим “бійцям”. Тільки так можна створити по-справжньому непереможну армію!