Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способом

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способомРепутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.

У рамках дослідження обстежилися сайти компаній і організацій. Численній групі студентів було запропоновано висловити свої думки про сайти з “низькою”, “середньою” й “високою” часткою інтерактивності, де була надана інформація про робочі вакансії. Як виявилося, з погляду потенційного претендента на роботу, що більше інтерактивний сайт, тим краще репутація організації, яка за допомогою Інтернету підшукує собі співробітників.

Справа в тім, що, відповідно до їх гіпотези, більш технічно розвитий і більш “дружелюбний” стосовно користувачів сайт дозволяє користувачеві припускати, що власники сайту принаймні стежать за технологічними інноваціями та цінують думки інших людей.

Ось таким зовсім нехитрим способом американці зв’язали функції сайту й імідж організації, якій цей сайт належить 😉

MUST READ:  Джордж Сорос: портрет успішного інвестора

Це дослідження не мало б ніякої користі, якщо б не було зворотної тенденції. Себто коли компанії з не дуже доброю репутацією виготовляють гарнесенькі і суперінтерактивні сайти, приклади яких ми можемо знайти і в Україні, залучають аудиторію, а потім пропонують напівлегальний заробіток, або ж впроваджують різні обманні схеми. Тому, думаю, не завжди варто вестися просто за гарною картинкою.