У нещодавньому інтерв’ю Washington Post енергійний і неоднозначний CEO Microsoft Стів Балмер поділився своїм особистим баченням майбутнього.
“У найближчі 10 років увесь світ медіа, комунікацій і реклами буде перевернуто догори ногами, – заявив він. – По-перше, через 10 років всі медіа будуть поширюватися через Мережу. Не буде ні газет, ні журналів, які б видавалися на папері. Все буде тільки в електронному вигляді. По-друге, у майбутньому буде набагато більше виробників контенту, ніж ми маємо зараз. Цей процес уже почався в онлайн-середовищі, але це лише перші кроки”.
Як тут не згадати класичну фразу з фільму “Москва слезам не верит”:
“Не будет ни газет, ни книг, ни кино, ни театров, а будет одно сплошное телевидение”. 😉
Крім цього, Стів Балмер у черговий раз підтвердив інформацію про те, що в даний момент корпорація не зацікавлена в покупці Yahoo цілком, а розглядає варіанти стратегічного співробітництва. Втім, і тут глава Microsoft вирішив залишити експертам галузі простір для слухів і прогнозів, заявивши: “Кожен день – це новий день. Поживемо – побачимо”.
А тут вже доречна інша цитата:
“Политические обзоры вел Гуревич. Это был скромный добросовестный и компетентный человек. Правда, ему не хватало творческой смелости. Гуревич был слишком осторожен в прогнозах. Чуть ли не все его политические обзоры закапчивались словами: «Будущее покажет».
Наконец я ему сказал:
– Будь чуточку нахальнее. Выскажи какую-нибудь спорную политическую гипотезу. Ошибайся, черт возьми, но будь смелее.
Гуревич сказал:
– Постараюсь.
Теперь его обзоры заканчивались словами: «Поживем – увидим».”
(Сергей Довлатов “Ремесло”)