ТАЛАНТ: з чим його «їдять»?

Спробуйте прочитати кілька резюме кандидатів на посаду, і даю вам гарантію, що майже у кожному з них ви натрапите на рядки, які включатимуть у себе слово „талант”. Особливо часто кандидати використовують це слово у графі „Особисті якості”.

Проте, наряду з іншими термінами, такими як: аналітичний склад мислення, перспективність, цілеспрямованість – значення слова „талант” не є таким вже очевидним. Спробуйте дати визначення, і ви зрозумієте, про що я говорю.

У той же час, талановиті люди завжди були і будуть потрібні компаніям. Тож як визначити, хто талановитий, а хто ні? Спроба зробити це з’явилася у одному з багатьох блогів, розкиданих по всесвітній мережі. Автор статті пише так: „У той час, як лояльність та прихильність до компанії часто плутають з талантом, ці якості не можуть ні замінити талант, ні ефективно існувати без нього. Якщо лояльний персонал дозволить „потонути Вашому кораблю”, то ніхто не оцінить його лояльності”.

MUST READ:  eBay просить вибачення за зміну політики

Талант – це природній дар: специфічний подарунок долі, який дає можливість вирішувати проблеми, успішно виконувати складні завдання чи знаходити креатині рішення для бізнес-задач. Наявність талановитих людей у Вашій компанії – ключовий аспект для вибудування ефективної та успішної організації.

Цікаво те, що попри усталену думку, директори компаній повинні наймати таких підлеглих, які будуть розумнішими, ніж самі директори. Підлеглі повинні прагнути „показати де раки зимують” своєму босові (в інтересах компанії, звісно). Навички тих людей, які працюють у команді, повинні бути чітко виділені таким чином, щоб відразу ставало зрозуміло, у кого і до чого є талант.

Кожен повинен розуміти, що талант – це найважливіша річ для працівника компанії, і тому компенсаційний пакет повинен формуватися відповідно до таланту. Окрім того, люди, які працюють у компанії повинні „помічати” в інших ті таланти, якими вони самі не володіють.

Одне залишається очевидним – існує щось таке, що, як і повітря, невідчутне на дотик, але без чого, як і без повітря, виживання компанії неможливе.