Люди, які у власних цілях досліджують товари в Інтернеті, вважаються надійним джерелом порад про продукти та сервіси, порівняно з тими людьми, які не проводять таких досліджень. Такі дані нового дослідження компанії BigResearch, в якому взяло участь 15 727 респондентів, опублікованого на сторінках блогу Church of the Customer.
На запитання: “Чи даєте ви поради щодо продуктів/сервісів, які придбали?”, респонденти відповіли так:
Регулярно дають поради 47% активних онлайн-дослідників і лише 29,4% інших респондентів. Час від часу дають поради 49,8% активних онлайн-дослідників і 63,4% інших респондентів. Ніколи не дають порад 3,2% активних онлайн-дослідників і 7,2% інших респондентів.
72,7% респондентів очно спілкуються з іншими людьми про продукти, сервіси та бренди. При цьому 63,2% користуються електронною поштою, 55% використовують телефон, 17,7% – сервіси миттєвого повідомлення, 13,1% – текстові сервіси, 11,8% – соціальні мережі, 6,8% – блоги.
Порівняйте ці дані із результатами дослідження Keller Fay, яке стверджує, що 75% вірусних повідомлень передаються очно (в особистій бесіді), 17% – по телефону і лише 7% – онлайн-засобами.
“Важко заперечити, що очний контакт, голос та невербальні елементи комунікації підвищують довіру до повідомлення і ймовірність того, що людина почне діяти після отримання повідомлення”, – стверджує Бред Фей (Brad Fay), співавтор дослідження. Втім, така точка зору не є бездоганною. Адже насправді довіра залежить насамперед не від носія інформації (онлайн чи офлайн), а від попередньо встановленого рівня довіри до людини, яка розповсюджує це повідомлення. Іншими словами, якщо про продукт, компанію чи бренд, вам розповідатиме близький друг, то середовище (онлайн чи офлайн) не має ніякого значення.
Як і завжди, ми повертаємось до старої але перевіреної істини – повідомлення залежить від людини, а не від носія.