Нав’язлива реклама у офлайні

Нав'язлива реклама у офлайніПовертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.

Коли вчора мені вчергове спробували “вручити” листок із пропозицією відвідати сучасний салон лазерної епіляції, я подумав, що подібна реклама дуже схожа на дії спамерів в Інтернеті. Мало того, що “спамери” навіть не намагаються використовувати хоча б якись таргетинг за категоріями (листівки про епіляцію отримають і чоловіки, і жінки, і діти і люди похилого віку), то вони ще й розповсюджують свою “продукцію” настільки нахабно, що тут просто не може не виникнути прямої аналогії зі “зринаючими вікнами” (чи поп-апами), які широко розповсюджені на недобросовісних веб-сайтах.

MUST READ:  Діти ставляться до брендів як до друзів

Чому власники офлайнових компаній йдуть на крок, який навіть в онлайні не може викликати нічого іншого, окрім роздратування? Невже така реклама може бути ефективною? Невже хоч одна листівка, отримана таким способом (майже насильно вручена промоутером) не опиняється за пів-хвилини у найближчій урні, а чи й просто на бруківці?

Навряд чи можна звинувачувати студентів. Вони чесно заробляють собі на хліб, виконуючи, прямо скажемо, не найпростішу і не найприємнішу роботу. Зрештою – їсти хочеться кожному.

Але я все ніяк не перестану дивуватися: невже власники компаній, які приймають рішення про вибір рекламного носія, не розуміють, що подібна нав’язлива реклама тільки шкодить їхній репутації? Принаймні, особисто я ніколи б не скористався послугами компанії, яка доносить інформацію про себе у такий спосіб. Адже, якщо компанія намагається “вдертися” у свідомість споживача саме таким нахабним способом, то цілком ймовірно, що й подальша взаємодія з нею буде подібною.

MUST READ:  Народження імені: Mazda

А ви як вважаєте, чи ефективний такий різновид реклами?