“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
Приблизно так, на рівні анекдоту, що відбиває реалії сучасного життя, наші діти сприймають рекламу брендів. Дійсно, діти більш чутливі до брендів і логотипів, ніж дорослі люди. Це підтверджує й недавнє дослідження The Association of Teachers and Lecturers (ATL). Більше того, вплив реклами на наше юне покоління постійно зростає.
Відповідно до звіту ATL, вплив реклами на сучасних дітей зараз набагато сильніший, ніж це було 5 років тому. Опитування виявило, що 85% вчителів уважають позиціювання й споживчу політику брендів украй важливими факторами для їхніх учнів, пише AdWorker.
«Вони підсвідомо й свідомо ранжують бренди, – відзначається у звіті. – Діти ставляться до них як до друзів, і це впливає на їхню споживчу поведінку».
Більше половини опитаних сказали, що діти, які не можуть собі дозволити одягатися в дизайнерський одяг і носити відомі бренди, почувають себе ізгоями серед однокласників. Мері Боустед (Mary Bousted), генеральний секретар ATL, говорить, що опитування підтвердило наявність пресингу, який споживче суспільство і його атрибути здійснює на дітей. «Реклама й маркетинг зробили наше суспільство залежним від іміджу, а наших дітей – страждаючими від нерівноправності».