Якщо ви хочете, щоб потенційний споживач назавжди забув про ваш товар, як про страшний сон, то спробуйте притримуватися нижченаведених “порад” від професіоналів.
По-перше, завжди спілкуйтеся зі споживачем як із дурненьким дитинчам, який поняття не має, що йому в житті треба і якою пастою йому сьогодні почистити зуби.
Не соромтеся нагадувати споживачеві, що ніхто, крім, звісно, вас, не здатний вирішити його проблеми й задовольнити його потреби.
Продовжуйте переконувати людей у тім, що ваш і тільки ваш товар є панацеєю від всіх хвороб і всесвітніх лих.
Сміливіше використовуйте психотехнології Фрейда в рекламі! Ну і що з того, що телеефір буквально захаращений зображеннями напівголих дівчат, які рекламують то одне, то інше?!
Кляніться й божиться у тім, що ваш товар переверне все життя покупця й додасть йому нового змісту.
Використовуйте однакові сюжети та ідеї у всіх рекламних роликах. Навіщо зайве витрачатися на створення різноманітних і від цього більш цікавих аудиторії рекламних матеріалів? Ви досягнете своєї мети й так!
Не вивчайте рекламований продукт. Це порожня витрата часу.
Втискуйте всі креативні ідеї в одне рекламне повідомлення! Що більш хитромудрою буде реклама, то вона ефективніше.
Не переставайте вводити споживача в оману.
Й останнє, пам’ятайте, реклама створена для того, щоб дратувати споживача!
Джерело – Paradigm Consulting Groupadv