Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь

Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесьВи можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.

Існує безліч гучних, публічних компаній. Вони заробляють своїм іменем. Змушують закохуватись в себе, намагаються займатися всім підряд і підминати під себе менших і молодших конкурентів, а також їхні ринки…

Втім, мало хто знає, що їхній успіх насправді забезпечується тихими й непомітними компаніями – професіоналами своєї справи.

Ви думаєте, що маєте вибір, коли купуєте в магазині пиво: можна купити Holsten чи Балтику, чи ще якийсь із 300 з хвостиком сортів… Та попри це, 89% всіх сортів пива у світі вариться на основі хмелю Barth – світового лідера з виробництва хмелю. Просто Barth уміє робити це трішечки краще!

MUST READ:  «Правило двох піц» для продуктивної командної роботи

Ви думаєте, що самі вирішуєте, який нотутбук придбати для роботи: ринок завалений моделями Sony, HP і Toshiba, і взагалі – можна купити модний MacBookAir чи IEEE PC. А попри це – 95% моделей працюють на ядрі Intel. Скажете, Intel – гучна компані? Тоді так: у всіх ядрах використовується матеріал, розроблений шведським інститутом KTH. Просто він зробив цей матеріал трішечки кращим!

Ви переконані, що за пошту, блог, документи та RSS-рідер слід сказати “дякую” Google – інноваційній, гучній та перспективній компанії. Google розвиває все нові та нові сервіси, пропонує нові послуги, стежить за модою та темпом на сучасному IT-ринку (наприклад, нещодавно запустив свій власний браузер Google Chrome). А попри це – більше 70% сервісів цієї компанії просто продали їй можливість повісити на них своє ім’я. Чому Гугл вирішив вкластися в ці покупки? Тому що вони дозволили робити щось трішечки краще, ніж всі інші!

MUST READ:  Що найбільше дратує співробітників

Світ не вимагає від тебе всього і відразу! Не потрібно оглушливої переваги! Не потрібно вражаючої досконалості! Не потрібно надміру варіантів і виняткової функціональності! Не потрібно нічого, що вимагало б від вас повного самовиснаження заради успіху. Потрібно рівно стільки, скільки потрібно для мінімальної переваги – одної тисячної секунди, одної десятої мікрометра, одної сотої грама.

Світ не вимагає від вас вирішення всіх його проблем. Можете зробити всього одну – і нехай навіть не найважливішу річ. Створювати букети-орігамі. Креслити ескізи нових суконь. Копати котловани під забудову. Перепродавати літературу дошкільнятам. Можете навіть продовжувати щодня телефонувати потенційним клієнтам…

Але робити це слід трішечки краще, ніж інші.

І тоді, якщо ви захочете відкрити це вміння світові – він сам піде вам назустріч!