Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента Google

Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента GoogleУ цьому місяці компанії Google виповнилося 10 років. “Зараз ми зробили 90% із того, що можна було зробити в області пошуку; залишилося всього 10%, але вони найскладніші”, – пише в офіційному блозі Google Марісса Майєр (Marissa Meyer), віце-президент компанії. Усім відомий закон Парето говорить про співвідношення 80-20, але Марісса впевнена, що в пошуку досліджено вже 90%, цитує SEONews.

На її думку, зміни, які відбудуться в пошуку в найближчі 10 років, торкнуться наступного:

1. Мова запитів. У майбутньому буде доступний бездоганний пошук натуральною мовою запитів без виділення ключових слів. А пошуковик зможе розпізнавати голосові запити й видавати назву предметів на завантаженій картинці: визначати породу собаки, наприклад. Що стосується національних мов, то пошукова система знайде відповідь на запит на будь-якій мові і зрозуміло переведе його користувачеві.

2. Доступність пошуку. За припущеннями Марісси, швидкий і зручний пошук стане доступний у будь-якому місці: у стільникових телефонах, у машині. Здійснювати його можна буде за допомогою маленьких мобільних пристроїв, що вловлюють питання з розмови його власника.

MUST READ:  Блогерам слід навчитися "тримати язика за зубами"...

3. Персоналізація. Пошукова система майбутнього буде краще розуміти користувача, залишаючи йому контроль над тією інформацією, що отримує пошуковик і роблячи всі операції з конфіденційними даними зрозумілими.

4. Види інформації у видачі результатів. Марісса припускає, що в майбутньому пошуковики будуть поєднувати всі види інформації: звуки, відео, картинки, схеми, таблиці, і показувати як інтегровану відповідь на питання. Перший у видачі буде не просто першим, а найінформативнішим, що покриває всі питання.

5. Локалізація. Отримає розвиток тенденція видачі результатів залежно від місцезнаходження користувача.

Свої міркування Марісса закінчує своїм по жіночому чарівним визначенням ідеального пошуковика:
“Кращий друг, до якого можна звернутися в будь-яку хвилину, який володіє фотографічною пам’яттю всього, що ви знаєте й коли-небудь бачили. Пошуковик, який шукає інформацію в будь-якому доступному виді й на будь-якій мові, виходячи з ваших потреб”.