Чого бояться керівники?

Чого бояться керівники?Існує один здавалося б дуже простий принцип, застосовуючи який менеджери могли б добитися від своїх підлеглих набагато вищої ефективності, продуктивності та результативності. Втім, чомусь дуже мало хто з керівників вдається до цього принципу на практиці. Хтось виправдовує свою поведінку нестачею часу, інші – нарікають на велику кількість нагальних справ, які навалилися на їхні плечі.

Втім, останнім часом з’являється все більше та більше досліджень, які пояснюють поведінку менеджерів середньої і навіть найвищої ланки банальним дискомфортом. Виявляється, керівники також вміють боятися, пише видання Management Issues.

Багато хто з читачів уже встиг здогадатися, що йдеться, звісно ж, про зворотній зв’язок. І поки підлеглі мріють про відверту розмову зі своїм безпосереднім керівником, більшість менеджерів поводяться занадто зарозуміло для того, щоб просто сісти і обговорити з колегою перспективи його подальшого зростання, дати оцінку ефективності та результативності, похвалити за досягнення та вказати на можливі проблемні місця.

MUST READ:  Про "локшину", яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній

І все це попри той факт, що саме зворотній зв’язок (якщо дотримуватися кількох простих правил) може надзвичайно позитивно вплинути на результати діяльності всієї компанії, не кажучи вже про зміцнення стосунків між співробітниками. Саме зворотній зв’язок допомагає людям помітити проблемні місця у своїй роботі, на які вони раніше, можливо, просто не звертали увагу, самостійно оцінити свою ефективність та відповідність корпоративній культурі, і навіть змінити напрямок кар’єрного розвитку.

Це може видатися дивним, але чомусь у традиційній логіці вважається, що працівники бояться прямих і щирих розмов із керівництвом. Можливо тому, що відповідно до стереотипів, такі розмови не несуть для них нічого доброго. Втім, сучасний працівник – не такий. Він не просто “коліщатко” у компанії. Він повноцінний орган живого організму. Без нього компанія буде важко хворою, а можливо – просто не зможе існувати. Саме тому, кожен працівник заслуговує на увагу керівника і навіть більше того – має на неї повне право!

MUST READ:  Інгредієнти управлінських інновацій

Сучасним менеджерам варто пам’ятати, їхні підлеглі не лише хочуть зворотнього зв’язку, але й потребують його для ефективного функціонування. Тому їм слід раз і назавжди забути про будь-які виправдання, чому вони не можуть поспілкуватись із колегою. Адже від цього напряму залежить результативність компанії. А що, як не результати компанії, входить до прямих зон відповідальності менеджерів?

І насамкінець – говоріть з працівниками про їхні робочі успіхи не тільки тоді, коли настав час підвищення чи навпаки – звільнення. Говоріть з ними кожного дня. Давайте зрозуміти, що вони мають значення. І ви дізнаєтесь, що таке по-справжньому лояльний персонал.