Народження імені: BMW

До Першої світової війни ця німецька марка першенствувала у виробництві мотоциклів, однак у Франції ці засоби пересування, які німецькі жартівники прозвали “товстощокими баварськими ангелами”, так і не з’явилися.

На французький ринок BMW удалося проникнути тільки близько 1955-го року завдяки “консервній банці” Isetta (“Ізетта”) – щось на зразок чотирьохколесного моторолера з кузовом білих кольорів, двері якого відкривалися вперед. Ця модель вироблялася по ліцензії одного італійського інженера-конструктора.

Компанія Bayerische Flugzeug Werke була заснована в 1916-му році, її основним завданням повинне було стати виробництво моторів для літаків, але вона почала з того, що випустила серію мотоциклів. І сьогодні компанія – єдиний виробник мотоциклів у Європі.

Зрештою баварська фірма знайшла сучасну назву Bayerische Motor Werke і з 1927-го року зайнялася виробництвом автомобілів, приєднавши до себе фірму Eisenach (“Ейзенах”), яка по ліцензії Austin Seven 7 (“Остін Севен”) випускала автомобілі “Dixi” (“Діксі”). Нові моделі автомобіля, названого BMW, задовольнялися тим, що одержували у якості імені серійний номер.

MUST READ:  Бізнес на вигаданих брендах

Емблема BMW, що представляє собою коло, розділене на чотири сектори – два білі кольори і два блакитні (кольори Баварії),- є не що інше, як стилізований гвинт літака. Це символ знаменитого мотора, що підняв у повітря німецькі винищувачі часів Першої світової війни та забезпечив їм повну перевагу в небі.

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”