Найгірші якості керівництва (російський варіант)

Згідно з результатами останнього опитування російських працівників, три найстрашніші недоліки начальників, які можуть назавжди зіпсувати робочі відносини, це:
1. Непослідовність
2. Невміння слухати підлеглих
3. Непрофесіоналізм

Національний союз кадровиків Росії опитав 916 співробітників російських і західних компаній на предмет того, що саме перетворює начальника в поганого начальника. Для 40% опитаних найгірша якість керівництва – це непослідовність, пише газета “Ведомости”.

Трохи терпиміше підлеглі будуть ставитися до боса, який не вміє прислухатися до своєї команди – такі люди дратують 28% опитаних. Далі в списку недоліків ідуть непрофесіоналізм – 24%, невміння визнавати свої помилки -13%, байдужість – 11% і деспотизм – 9%. Зайву доброту як властиву поганому начальникові якість назвали тільки п’ятеро опитаних.

Більше 30% російських працівників готові звільнитися у відповідь на “імпульсивність і непослідовність” керівництва. При цьому, лише 10% вважають достатнім для звільнення приводом регулярні крики начальника або його брутальність.

MUST READ:  Світ старіє... а бізнес цим користується!

Що стосується особистих якостей, то, хоча вони й не грають такої значної ролі як професійні якості, але також можуть настроїти колектив проти керівника.
Наприклад, існують начальники, які намагаються проявляти зайвий патерналізм і надмірну турботу про своїх підлеглих-“дітях”. Такі керівники, за словами експертів, чекають від своїх підопічних насамперед прихильності. Незважаючи на велику турботу, такий тип керівництва зовсім не підходить для керування сучасними демократичними молодими фахівцями, які воліють бути незалежними і надають перевагу більш прозорим відносинам.

Зрозуміло, що надто байдужий начальник також може серйозно зачіпати почуття своїх підлеглих. Ще одна риса, що, як відзначають експерти, здатна привести підлеглих до звільнення, – відсутність у компанії чіткої системи заохочень і покарань.

Втім, подобається начальник підлеглим чи ні, у Росії мало кого хвилює. 76% респондентів відзначили, що, якщо навіть керівник викликає “загальне невдоволення підлеглих”, компанія-роботодавець взагалі нічого не вживає.