Друкер і бізнес-визначення

Друкер і бізнес-визначенняЯк відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.

Бізнес: ціль бізнесу полягає в тому, щоб створювати клієнтів

Навчання: навчатись навчанню, і продовжувати навчатися все своє життя

Ефективність: робити краще те, що вже зроблено

Найм: розпізнавання дійсно хорошого працівника и пропонування йому посади, на якій його сильні сторони можуть дати результати

Інновації: дії, що забезпечують ресурси з новими можливостями для утворення багатства

Лідерство: робити правильні речі

Менеджмент: робити речі правильно

Менеджмент-фокус: велика небезпека в організації полягає в тому, що керівники зникають всередині неї і витрачають весь свій час і енергію на внутрішні проблеми

MUST READ:  Три техніки аналізу проблем

Люди: найважливіший ресурс у бізнесі

Плани: благі наміри, що відразу ж переростають у тяжку працю

Успіх: завжди, коли ви бачите успішне підприємство, хтось прийняв сміливе рішення

Час: унікальний, незамінний і необхідний ресурс бізнесу, який більшість людей сприймає як щось само собою зрозуміле