Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.
Серед багатьох ідей, висловлених Джейсоном під час конференції, мене найбільше вразила ідея так званого “моменту”.
Як працює абсолютна більшість бізнесів?
Засновник 37signals переконаний, що розробка програм (як і розвиток бізнесу) дуже схожа на звукову хвилю, яка згасає. Якщо хтось пробував створювати власний стартап – то він прекрасно зрозуміє цю ідею. Перед стартом проекту зазвичай у людей є надзвичайно потужна мотивація, і вона починається з великою амплітудою. Проте, з часом підприємець стикається з багатьма неприємними проблемами, йому доводиться долати важкі перешкоди, крім того – починається закономірне виснаження і вигорання, і як наслідок – амплітуда мотивації поступово згасає.
Втім, на думку Джейсона, не згаснути і зберегти початковий імпульс не так вже й складно. Потрібно просто розбивати велетенські проекти на більш дрібні завдання. Таким чином кожен “підпроект” буде зберігати мотивацію та інтерес. А досягнути такої “невеликої” мети набагато легше.
Мабуть, саме тому у 37signals праця над проектами займає день або два, тиждень або два, максимум.