Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.
Багато людей все життя чекають влучного та доречного моменту, щоб почати рухатися до цілі, коли у них буде достатньо ресурсів для її досягнення. Вони попросту не починають працювати, поки у них не буде достатньо часу, зайвих грошей, потрібних знайомств, необхідної інформації, таємного знання та надзвичайних навичок. Не важко здогадатися, чого здатні досягнути такі люди…
Але є дещо навіть важливіше, ніж вміння починати – це вміння не здаватися, коли ви починаєте стикатися з першими проблемами. Головне тут – розуміти природу самої проблеми і бачити, чи знаходиться за розв’язанням проблеми та ціль, якої ви прагнете досягнути. Саме про вміння не здаватися перед викликами пише копірайтер Дмитро Кіт у своєму блозі.
Так ось, коли Kenneth Cole лише зводився на ноги і був абсолютно нікому не відомий, він вирішив потрапити на виставку індустрії туфель, яка проходила в Нью-Йорку. Коли він дізнався про ціни на виставкове місце у готелі, то зрозумів, що таких грошей у нього попросту немає. (Більшість людей, мабуть відмовились від своєї затії просто на цьому етапі. Немає грошей – значить зачекаємо наступного року. Можливо тоді вони з’являться…)
Але Kenneth не здався. Він вирішив дізнатися, скільки буде коштувати зняти місце в одному із численних магазинів навколо виставки. Виявилося, що всі магазини уже зайняті конкурентами і мало того – ціни знову ж були куди більшими, ніж та сума, яку міг дозволити собі підприємець. Більшість людей, які не здалися на першій сходинці, відмовилися б від своєї затії тут… Але не Kenneth.
Він зателефонував товаришеві, який володів компанією вантажоперевезень і попросив велетенський трейлер на декілька днів, щоб припаркувати його просто перед виставкою та використати його як мобільний show-room. Товариш погодився, але сказав, що вибити у міської влади місце для паркування велетенського транспортного засобі у центрі Манхеттена неможливо! Kenneth зателефонував у державну службу і запитав, як йому можна отримати такий дозвіл. Йому відповіли, що ніяк. При жодних умовах і ні за які гроші він не зміг би отримати такий дозвіл.
Більшість із тих, хто не здався попередні 2 рази, точно відмовився б від своєї затії тут. Всі, хто працює на зарплату гарантовано відмовились би, прийшли у офіс і з відчуттям виконаного обов’язку сказали: “Ми перепробували всі можливі варіанти! Це зробити неможливо!” Але не Kenneth.
Kenneth запитав, яким компаніям в принципі можна отримати такий дозвіл. Йому відповіли, що тільки компаніям по ремонту газо-/електропостачання та інших комунікацій, а також кіностудіям, які знімають фільми у Нью-Йорку. (Ви вже здогадуєтесь, що трапилось далі?)
Kenneth поїхав у сусідній магазин, де можна було поміняти візитки та роздаткові матеріали, і поміняв на візитках назву компанії з Kenneth Cole Inc. на Kenneth Cole Productions Inc. Потім він поїхав отримувати дозвіл на зйомку фільму: “The Birth of a Shoe Company” (“Народження взуттєвої компанії”) із собою в головній ролі. І отримав його!
А через кілька днів посеред Манхеттену прямо навпроти входу на виставку стояв велетенський трейлер з написом “KENNETH COLE Productions Inc.”, 2-ма операторами та 2-ма камерами (в яких іноді навіть була плівка), червоним килимком, який вів усередину трейлера, моделями, які запрошували потенційних покупців подивитися на товар, що пропонується і навіть(!) 2-ма поліцейськими, яких місто спеціально виділило для зйомок фільму. А конкуренти лютували і кусали собі лікті.
За перші 2,5 дні виставки було продано 40 тисяч туфель, які були зроблені до того часу. За тиждень всі оптові покупці відвідали трейлер Kenneth Cole і підписали з ним великі контракти. Так стартувала ця відома сьогодні компанія…
А більш обережні і менш наполегливі чекають сприятливих обставин. І їхні бренди так ніколи й не народжуються!