Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.
Найбільш очевидною зміною, яку вже давно слід втілити всім керівникам, є зміна їхньої ментальної моделі. Адже весь бізнес, по-суті, базується на двох дуже очевидних і прозорих принципах:
1. Клієнти продовжуватимуть мати з вами справу завтра тільки за умови, якщо вони (а також їхні друзі) довіряють вам сьогодні. А отже довіра клієнтів – основна умова успішного бізнесу.
2. Ваші підлеглі та наймані працівники намагатимуться всіма силами заслужити довіру клієнтів тільки у тому випадку, якщо вони самі вам довіряють.
А отже, ваше завдання, як керівника, полягає в тому щоб:
а) підтримувати мотивацію працівників на належному рівні;
б) давати їм всі важелі, необхідні для забезпечення клієнтської довіри (інструменти, навчання, владу та право приймати рішення).
Чи багато топ-менеджерів розуміють та втілюють у своєму повсякденному житті ці прості істини?