Чи знаєте ви, як перетворити пошук вашого товару в гру? Пропоную застосувати так званий “принцип буккросінгу” (не чули?). Буккросінг – це “визволення” книжок, своєрідна гра в розумові хованки. Ціль – поділитися враженнями від прочитаного, “відправивши” книгу у “вільне плавання” в громадському місці. В основному її ховають під ослонами в парках, “закулісних” куточках ресторанчиків, розважальних центрів, в улюблених місцях різних тусовок.
Схема наступна: буккросер-відпускатель реєструє книгу на спеціальному сайті (наприклад, Bookcrossing.com) і залишає в ній “мітку мандрівниці”, а той, хто “піймав” книгу, повинен сповістити про це інших ловців.
Ідею буккросінгу підкинув фахівець з інтернет-технологій Рон Хорнбекер у березні 2001-го року. Для початку він залишив 20 книг із пояснювальними записками в холі одного готелю. Через півроку на його сайті значилося близько 300 активних користувачів, які “відпускали” прочитані ними книги й залучали в такий спосіб нових учасників. Дуже швидко анонімний обмін книгами полюбився європейцям.
Але не варто перебільшувати інноваційність ідеї Хорнбекера. Ще наприкінці XIX-го століття французький романіст Гі де Мопассан застосував буккросінг у комерційних цілях. Він безневинно залишив у кафетерії журнал із підкресленою статтею про свій роман “Милий друг”. Деякі видавці сьогодні теж практикують “випадкове” ознайомлення із книгою в місцях масового скупчення інтелігенції.
Що ж, чому б і вам не залишити свою продукцію де-небудь у придуманій вами “схованці”?
За матеріалами журнала “Управління компанією”