Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?Один з провідних консультантів сучасності, автор книги “Консалтинг на мільйон доларів”, Алан Вейс (Alan Weiss) у своєму власному блозі Contrarian Consulting ділиться своїми думками, щодо обов’язкових характеристик та навичок майбутнього консультанта.

Ніхто не буде наймати консультанта, який знає менше, ніж його клієнт, пояснює Алан. А тому перш, ніж намагатися зайняти свою нішу у цій сфері, потрібно переконатися, що у вас є:

1. Практичні навички бізнесу. Вам потрібно розуміти, як працює бізнес. Якщо ви не знаєте, що таке прибуток і чим він відрізняється від оборотних коштів, або ви не вмієте визначати ROI, або ви не знаєте нічого про комерціалізацію продуктів – значить ви занадто ліниві для того, щоб банально прочитати газету. Куди ж вам у консультанти?

2. Здоровий глузд. Якщо ваш клієнт просить: “Знизьте вартість на $15 000 і ми укладемо угоду”, вам не варто панікувати! Спробуйте знайти адекватну відповідь. Наприклад, запитайте свого клієнта, як він поступив би, якби його клієнт попросив знизити вартість на таку суму?

MUST READ:  Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

3. Самооцінка. Вам потрібно не просто вірити, а точно знати, що ваші дії мають цінність для клієнтів. Якщо ви постійно подумки запитуєте себе: “Навіщо комусь прислухатися до моїх порад?” – тоді, вочевидь, вам варто забути про бажання стати консультантом.

4. Дисципліна. Розмови – це дуже просто. Вам потрібно не піддаватися природній ліні і змушувати себе працювати. Не обіцяйте – робіть!

5. Перспективи. Ніколи не дозволяйте собі “спочивати на лаврах”. Якщо одна людина сказала вам, що ви зробили хорошу роботу – не розслабляйтесь. Завжди конкуруйте з найкращими і ніколи не ставте себе в один ряд зі слабшими. Тільки так можливо досягнути успіху.