Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святах

Декілька цілком законних способів заробити на новорічних святахЯк відомо, новорічно-різдвяний період – це чудовий час, коли все прекрасно продається й купується. Думаю, що й економічна криза цьому процесу навряд чи завадить. По усьому світі в магазинах вибудовуються довгі черги мисливців за подарунками. Але святкові дні гіперприбуткові не тільки для супермаркетів і туристичних фірм. Вашій увазі пропонується декілька нестандартних бізнес-ідей, як заробити на новорічних святах.

Ялинка-навпаки. Як продати ялинку дорожче, якщо під Новий рік їх пропонують на кожному кроці? Відповідь: перевернути її догори ногами і додати до вартості як мінімум 100%! Існує легенда про монаха-англійця, що відправився в Німеччину проповідувати християнство. Із собою він взяв ялинку – у знак віри християн у Святу Трійцю, тому що її конусоподібна форма нагадує трикутник. Ті, хто перейшов у християнство, дуже поважали це дерево. У XII-му сторіччі люди почали активно прикріплювати ялинки до стелі на Різдво. Сьогодні ялинковий сервіс ChristmasTreeForMe реалізує “ялинки навпаки” по $550, у той час як “звичайні” продаються по $200. А для рітейлерів перевернена ялинка хороша тим, що займає мало місця в супермаркетах і привертає більше уваги.

Персональний покупець подарунків. Є люди, які терпіти не можуть купувати подарунки до Нового року. На цієї шопінг-фобії із задоволенням заробляють персональні покупці. За ваші гроші та хорошу плату вони із задоволенням побігають по магазинах і постоять у чергах. Головне – відчувати смак і бажання клієнта. У США персональні покупці можуть запросити за свої послуги від $50 до $250 у годину, а деякі клієнти відшкодовують їм ще й витрати на проїзд. Ці святкові працівники найчастіше розміщують свої координати в Інтернеті, тому знайти їх дуже просто. У новорічний період багато магазинів активно рекламують себе за рахунок пропозиції послуг персональних покупців і непогано на цьому заробляють. Наприклад, канадський магазин Yorkdale Shopping Centre пропонує на своєму сайті безкоштовно скористатися послугами персонального покупця за умови, що всі придбання будуть зроблені в Yorkdale.

MUST READ:  Кілька ідей для видавничого бізнесу

Прикрашання за викликом. Часто за приготуваннями до свята люди забувають про важливу новорічну традицію – наряджати ялинку. Багато таких невстигаючих можуть стати клієнтами сервісу Сhristmas decor, що пропонує передсвятковий декор удома або окремих кімнат, двору, дерев. Компанія вийшла на ринок ще в 1986-му році, і зараз у неї більше 40 тис. постійних замовників у США й Канаді. Крім усього іншого, Сhristmas decor пропонує таку послугу, як зберігання всіх “запчастин” оздоблення на своїх складах до наступного року й у такий спосіб напрацьовує базу постійних клієнтів.

Іменні марки. Голландці мають можливість створити самостійно або “взяти в оренду” власну різдвяну марку. Для цього потрібно по e-mail вислати в TPG Post фотографію людини, якого ви хочете привітати з Різдвом, і компанія виготовить для вас іменні марки. Вартість однієї марки – 0,44 євроцента. Сервіс, що з’явився 2003 року, розвивається дуже успішно. За чотири роки користувачі створили більше 650 тис. марок. Десять найбільш популярних (які найчастіше “беруть в оренду”) щороку запускають невеликим тиражем у загальний оборот. Таким чином TPG Post непогано рекламується й заробляє на колекціонерах. Вона також займається корпоративним обслуговуванням – адже кожна компанія не проти того, щоб супроводити вітальну кореспонденцію власними марками.

MUST READ:  Неочевидні принципи лояльності

Ялинка в горщику. Часта причина не купувати живу ялинку – дбайливе ставлення до природи. Із цього витяг користь американець Джон Фогель. Створена ним фірма Original Living Christmas Tree пропонує орендувати ялинку в горщику на два тижні новорічних свят. За такий час дерево в горщику не гине. За $75 його доставлять замовникові, ще $65 клієнт платить, якщо хоче, щоб потім його ялинку посадили де-небудь у парку, сквері або на дитячому майданчику. У такий спосіб орендарі ялинок стають спонсорами озеленення своїх міст.

За матеріалами журнала “Управління компанією”