Автор блога Life Beyond Code зібрав 11 крилатих цитат ікони світового бізнесу та, мабуть, найбільш одіозного менеджера у світі Стіва Джобса. Багато з них змушують серйозно задуматися!
1. Я коштував більше мільйона доларів, коли мені було 23 і більше 10 мільйонів, коли мені було 24, і більше 100 мільйонів, коли мені було 25. Але це не мало жодного значення, оскільки я працював не заради грошей.
2. Я проміняв би всі свої технології на обід із Сократом.
3. Моя робота – не задовольняти людей. Моя робота – робити їх кращими.
4. Я чув, як люди говорять: “О Боже, якщо завтра Джобса зіб’є автобус, Apple опиниться в біді”. Але знаєте – я в це не вірю. У Apple предостатньо талановитих людей. Моя робота – створити команду успішних керівників, які зможуть вести компанію вперед незалежно від обставин. І саме цим я займаюсь.
5. Єдиний спосіб досягнути успіху в бізнесі – любити те, чим ви займаєтесь. Якщо ви цього ще не зрозуміли – продовжуйте шукати! Не турбуйтесь. Рано чи пізно ви все-рівно усвідомите цю просту істину.
6. На жаль за життя нам не вдасться зробити все! Тому кожна справа, якою ми займаємося, повинна бути винятковою. Тому що це наше життя. Життя коротке і, знаєте, рано чи пізно кожен помре! І тому нам потрібно уважно вибирати свої заняття. Краще, щоб вони були надзвичайними! Краще, щоб вони були варті нашого часу!
7. Фокус-групи рідко допомагають створити новий продукт. Дуже часто люди не мають жодного уявлення, що вони хочуть, до того часу, поки ви не покажете це їм.
8. Для багатьох людей дизайн означає зовнішню оболонку. Декорацію. Тканину, якою оббитий ваш диван. Але для мене це тлумачення дизайну абсолютно неприйнятне. Дизайн – це душа творіння зробленого людиною, яка тільки виражається через зовнішню оболонку, але насправді знаходиться у серці будь-якої речі, створеної людьми.
9. Майже все – всі наші очікування, гордість, страх чи занепокоєння – всі ці речі не значать рівно нічого перед обличчям смерті. Коли ми згадуємо, що рано чи пізно помремо – на поверхню виходять тільки по справжньому важливі речі! А отже, пам’ять про те, що ми помремо, дозволяє уникнути пастки помилкового мислення, що нам є що втрачати. І виправдовувати цим свою бездіяльність.
10. Ви не можете запитати споживачів, що вони хочуть, а потім дати їм це. Бо за той час, поки ви втілите в життя їхню забаганку, вони вже хотітимуть чогось іншого.
11. Я не розумів цього тоді, але сьогодні, коли я озираюся назад, то усвідомлюю, що звільнення з Apple – це найкраще, що сталося у моєму житті. Вантаж успішності змінився на легкість нового починання. Новачок набагато менш впевнений у своїх кроках. І це дало мені змогу вступити в один із найбільш креативних періодів мого життя.