У 1744-му році ірландець Річард Хеннессі вступив в ірландський полк, який воював на боці Людовика XV. Тоді полки, що перебували на службі у французького короля, комплектувалися найманими швейцарськими солдатами. Військовий початок кар’єри пояснює походження емблеми фірми, прийнятої в 1913-му році, – рука солдата, яка стискає пістолет.
Ричарду Хеннессі так сподобалася Франція, що в 1766-му році він оселився в цій країні в провінції Коньяк. Свій будинок він залишив своєму синові Джеймсу-Жаку, якого він по-батьківські називав просто Жак.
Британські острови були основним ринком збуту для виробників коньяку. До 1872-го року, поки філлоксера не погубила більшу частину виноградників Франції, англійці пили багато бренді (від чистого до розведеного водою) і мало віскі. У цей самий час стали багато говорити про переваги коньяку з медичної точки зору. Із часу епідемії холери, що вибухнула в 1832-му році, у Великобританії не продавали й не купували стільки коньяку.
Компанія Jas Hennessy & Co залишалася в руках нащадків її засновника до 1987-го року, коли вона об’єдналася з Moёt & Chandon. У 1987-му році Hennessy став називатися “Н” і став частиною першої французької групи, що виробляє товари і предмети розкоші LVMH.
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”