Не варто плутати…

Не варто плутати…Якщо працівникові, або що навіть гірше – керівнику – притаманні дві такі риси, як “розум” і “лінь”, тоді він може обґрунтувати практично будь-який свій недостойний вчинок достойними причинами. Тому вам варто навчитися розпізнавати такі хитрі інтерпретації. І не тільки у своїх підлеглих – а насамперед – у собі самому, стверджує автор блога Life Beyond Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Ось лише кілька таких “псевдо-інтерпретацій”:

1. “Затримка на роботі через некомпетентність” подається як “Наполегливість та бажання зробити більше”

2. “Неефективність” подається як “Бажання бути гарною людиною”

3. “Нездатність обрати свій життєвий шлях” подається як “Бажання ще раз врахувати всі можливості”

4. “Нездатність заробити гроші” подається як “Відсутність інтересу до грошей”

5. “Невчасність” подається як “Непоспіх”

6. “Нездатність приймати важкі рішення” подається як “Бажання все зважити”

7. “Нездатність провести складну розмову” подається як “Бажання бути коректним з людьми”

MUST READ:  Що таке прокрастинація і як з нею боротися

8. “Нездатність закінчити будь-яку роботу” подається як “Бажання бути перфекціоністом”

9. “Нездатність попросити про допомогу” подається як “Бажання робити все самостійно”

10. “Нездатність створювати цінність” подається як “Постійна зайнятість роботою, через яку не залишається часу ні на що інше”.

Продовжувати можна скільки завгодно! Але, думаю, принцип зрозумілий…