Щоб зробити хорошу кар’єру в компанії, корисно буде поцікавитися, чим у загалі там займаються й у чому, власне, ваші обов’язки. У першу чергу розпитайте колег. Потрібно запитати: «Привіт! Я тут новенький. Не підкажете, як називається моя робота?»
Якщо вам відповідять «стратегічне планування» або «заступник президента», розташовуйтеся зручніше і розгадуйте кросворди до самої пенсії. Але більшість посад, однак, все ж припускають виконання деякої роботи.
У сучасних комерційних організаціях робота буває двох видів:
1. Записувати телефонні повідомлення для тих співробітників, хто зараз на нараді.
2. Ходити на наради.
Оптимальна стратегія кар’єри – одержати посаду, зв’язану, головним чином, із пунктом 2, нарадами. Ходіть на наради якнайчастіше, тому що це престижно. Звичайно, записувати телефонні повідомлення також дуже приємно, але ви нізащо не зробите успішну кар’єру, поки не навчитеся ходити на наради.
Перша нарада в історії людства була проведена ще в кам’яному віці. У ті часи посадові обов’язки чоловіка зводилися до того, щоб пристукнути якого-небудь звіра й принести додому до жінки, яка готувала з цього обід. Проблема в тім, що чоловік повільно бігав і був погано одягнений, тоді як здобич носила теплу хутряну шкіру й скакала, як антилопа (вона й була антилопою, але тоді цього ще не знали).
Нарешті, хтось сказав: «Може, якби ми зібралися й провели мозковий штурм, ми б придумали, як нам вирішити проблему полювання!»
Нарада пройшла дуже успішно, до того ж сидіти всім разом було набагато тепліше. Вирішили наступного дня провести ще одну нараду. І на наступний теж.
Однак допитливі жінки звернули увагу чоловіків на те, що по головному питанню наради ніяк не допомогли, і людство як і раніше недоїдає. Чоловіки погодилися з тим, що це серйозна проблема, і повідомили, що дане питання буде першим у «порядку денному». Жінки, які вже тоді були доволі просунутими, негайно перейшли на рослинну їжу. Так виникло сільське господарство. І все це завдяки нарадам!
Джерело: CEO.ru