Конрад Хілтон, власник із 1919-го року готелю в Чикаго, щасливо уник розорення, яке спіткало багатьох під час Великої депресії 1929-1933 років. Крім того, він за сміховинну ціну скуповував готелі в збанкрутілих власників. Незабаром він став власником мережі готелів, однаково обладнаних відповідно до того рівня обслуговування, до якого звикли американські бізнесмени.
Після Другої світової війни Hilton стає відомою в усьому світі торговою маркою. Справи компанії йшли прекрасно до 1964-го року, коли в силу якихось невідомих причин фінансового характеру вона розділилася на дві окремо існуючі гілки. Hilton Corporation одержала право діяти на території США, a Hilton International – у решті світу, але з умовою не використати свою назву в США (у цій країні компанія працює під назвою Vista). Взаємини двох гілок колись однієї компанії зараз обмежуються лише спільною системою бронювання номерів у готелях мережі.
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”