У вас проблеми в бізнесі? Криза не дає вам спокійно спати, кардинально відбиваючись на звичному укладі життя? Не засмучуйтесь! До вас поспішає на допомогу молодий власник компанії й найперспективніший бізнес-тренер країни. Знайомтеся – геній Віктор Горд, 15 років…
Не варто впадати в ступор побачивши юнака модельної зовнішності. Чому б не відкинути упередження й комплекси, та не записатися на один із семінарів бізнес-вундеркінда? Але поспішайте, місць майже не залишилося!
Що ж, якщо усунути єхидно-саркастичну риторику, то, за моєю скромною думкою, ми маємо справу з “чудом”, яке досі практично не проявлялося на наших просторах, – медіа-вірусом. Про ідею та цілі такого прояву вірусного маркетингу я й хотів би зупинитися трохи докладніше.
Отже, версію 1 (про реально існуючого 15-річного капітана-директора), з вашого дозволу, давайте відкинемо відразу. Ну хіба що можна трохи посміятися. Чого тільки варте це відео:
Версія 2: За хлопчиком приховується цілком реальний персонаж – відомий або дуже відомий в обмежених колах бізнес-тренер. Навіщо йому це потрібно? По-моєму відповідь очевидна: традиційні методи просування семінарів/тренінгів у наш нелегкий час себе аж ніяк не виправдують. Та й креатив такого роду міг би підняти галас навколо його імені. “А мені тільки цього й треба…”
Версія 3: Це вірусна реклама одного з рекламних креативних агентств. У маркетинговому середовищі, що гуде із цього приводу, навіть називається цілком реальна українська компанія – “Апельсин”.
Версія 4: Можливість поглумитися над горе-бізнес-тренерами. Дійсно, такого засилля реклами усіляких тренінгів, що розповсюджувалися переважно у вигляді спаму, ще не було. І, звісно, думка про помсту гріє професіоналів, які майже зникли в загальному смітті рекламних оголошень. Але не варто забувати, що створення медіа-віруса – справа досить витратна. Не думаю, що в середовищі бізнес-тренерів з’явилися альтруїсти.
Я найбільше схиляюся до 3-ої версії. У вас є інша думка?
Що ж, ідея медіа-віруса сама по собі досить цікава. Як бачите, ми теж не обійшли її увагою, як кажуть – повелися, чим, цілком можливо, посприяємо її популяризації в масах. І якщо нетрадиційний підхід до реклами і професійний креатив тепер буде нас радувати все частіше, то – не вірте очам своїм! 😉