Porsche і зміни

Porsche і зміниЗміни загартовують найсильніших. Зміни дають їм можливість залишити позаду слабких і “хворих” суперників. Зміни – ваш кращий союзник, якщо, звичайно, ви до них готові. У якості ілюстрації цих слів хочеться привести чудову історію, що розповів колишній президент компанії Porsche Пітер Шульц (Peter Schultz) Іцхаку Адізесу (Ichak Adizes).

Ця історія трапилася невдовзі після того, як Пітер Шульц обійняв посаду президента компанії. Його перебування в компанії почалося з детального знайомства з нею: він обходив всі відділи, щоб познайомитися і придивитися до роботи кожного підрозділу.

У конструкторському відділі він запитав, чи бере участь Porsche у гоночних змаганнях Le Mans (вважається головною гонкою для компаній, що роблять спортивні машини). “Ні, – відповіли йому, – ми не беремо участь”. Це було дивно, адже Porsche – один із лідерів у виробництві гоночних машин. Тоді Пітер поставив перед ними амбіційне завдання: “Давайте сконструюємо машину, яка переможе в гонці Le Mans!”.

MUST READ:  Народження імені: Nivéa

Інженери серйозно поставилися до справи. Вони працювали без утоми вдень і вночі, сконструювали спочатку двигун, а потім і весь гоночний автомобіль. Після випробувань машину відправили на Le Mans і – о, диво! – вона прийшла першою.

Потім було велике й гучне святкування перемоги… Щоправда, недовге. Оргкомітет гонок зненацька змінив правила на наступний рік, і щойно створений автомобіль не уклався в новий регламент. Потрібно було все починати спочатку: заново проектувати, конструювати, тестувати.

Звичайно ж, відразу впав бойовий дух конструкторів. Але Пітер був настроєний інакше. Він підбадьорював усіх: “Зрозумійте, нам повезло, що правила змінилися. Адже вони змінилися для всіх, а не тільки для нас. Хто тепер переможе? Ті, хто зможе швидше й ефективніше пристосуватися до змін. Хто відстане – той програв”.

Фразу, якою він завершив свою промову, з тих пір Адізес повторює як заклинання:
“Коли нічого не змінюється, вперед вибивається посередність“.

MUST READ:  Народження імені: Ping-Pong

Джерело: www.hbr-russia.ru