Поки український та й світовий менеджмент усіма силами бореться з неефективною витратою робочого часу своїх співробітників, встановлюючи на комп’ютери своїх підлеглих різноманітне шпигунське програмне забезпечення, університет Мельбурна провів дослідження, яке доводить, що відвідування (в розумних рамках) сайтів, не пов’язаних з основною роботою, насправді позитивно впливає на продуктивність праці офісних співробітників, передає Finance.ua.
За даними дослідження, працівники, які витрачають не більше 20% робочого часу на відвідування інтернет-ресурсів, не пов’язаних безпосередньо зі своїми посадовими обов’язками, виконують робочі завдання на 9% ефективніше, ніж ті, хто 100% часу працює над своїм безпосереднім функціоналом. А ще у дослідженні говориться, що приблизно 70% співробітників, які мають доступ до Інтернету на робочому місці, використовують його для перегляду не пов’язаних із роботою сайтів.
Мабуть не дарма у Google кожен співробітник має офіційне право виділяти до 20% робочого часу на зайняття будь-якими власними проектами. Пошуковий гігант, вочевидь дійшов до розуміння ефективності цього підходу раніше, ніж Мельбурнський університет провів відповідне дослідження.
За словами доктора Брента Кокера, перегляд сайтів дозволяє офісним службовцям на деякий час відволіктися від роботи і таким чином підвищити власну концентрацію на виконанні основних обов’язків.
Цікавий також рейтинг інтернет-ресурсів, яким віддають перевагу офісні працівники. Як виявляється, в основному такі люди читають новини і шукають інформацію про різні товари. Онлайн-ігри займають лише п’яту позицію у переліку найпопулярніших занять, не пов’язаних із роботою. Перегляд відео на YouTube опинився лише на сьомому місці.