Не зважайте на тих, хто критикує вас

Не зважайте на тих, хто критикує васКористуватися соціальними медіа правильно – це означає економити зусилля і правильно розподіляти витрачений час. Нерідко наші емоційні переваги можуть навіть стати на перешкоді якісному просуванню бренду та довготривалому ефекту від PR. Треба чітко визначити, на яких людей «витрачати час». Сет Годін у своєму черговому пості розмірковує над правильною розстановкою пріоритетів у онлайн-спілкуванні.

Якщо ви знаходите 100 коментарів на свій пост у блозі, чи 100 відгуків про вашу нову книгу, чи 100 повідомлень у Твіттері про вас…
з яких два – негативні, а 98 – позитивні…
які з них ви прочитаєте першими?

Якщо ви людська істота, і говорите правду, відповідь є очевидною: ви хочете передовсім знати, хто ж ті втрачені для суспільства невдахи, які відважилися казати про вас погані речі, і, певна річ, ви хочете знати, що ж саме вони сказали. Більше того, якщо бути повністю відвертими, скоріше за все ви візьмете все, що вони сказали про вас, дуже близько до серця.

MUST READ:  Маркетингова помилка Coca-Cola, яка перетворилася на провал

Ну й погано, якщо так. Критики ніколи не будуть вами задоволені, саме це й робить їх критиками. Якщо ви почнете робити те, що кажуть критики, їм стане нецікаво з вами, і вони почнуть критикувати когось іншого. В будь-якому разі, ви не зробите їх своїми фанатами.
Не має значення, що зроблять Гроучо, Елвіс, Брітні, чи будь-хто з відомих зірок, – критики завжди залишаться незадоволеними. Змінювати свою поведінку, щоб їх задовольнити – безглуздо.

А тепер, напевно, несподівана думка. Не треба зважати і на фанатів.

Ваші фанати не хочуть ваших змін, вони воліють щоб, по-суті, те, що ви можете їм запропонувати, лишалося таким само, звичайно ж, із додаванням інших приємних для них послуг і товарів. Ваші фанати хочуть просто нижчих цін, привабливіших пропозицій, більших порцій і частіших доставок.

Але ж на кого треба звернути увагу?

На тих, хто “заражений” вами так, що ніби чхає вашими ідеями (sneezers)

MUST READ:  Шкідливі поради рекламодавцям

Ви передовсім повинні дбати про тих людей, які розповідають про вас іншим. Прислуховуйтеся до тих людей, які зростають на тому, що розповідають про ваші чудові продукти іншим. Якщо ви захоплюватимете і надихатимете цих людей, то також зростатимете.