Принципи платників податків

Принципи платників податківЕфективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.

Принципи платників податків (Taxpayers’ Axioms)

– Державні службовці використовують гроші не держави, а платників податків.

– Державні проекти завжди потребують більше часу і коштів, ніж заявлюється на початку.

– Проблему рідко можна вирішити, просто витративши на неї гроші.

– Покращення рівня обслуговування і зменшення витрат може відбуватися одночасно.

– Якщо щось не зламане, державна служба спробує його відремонтувати.

– Менше державного регулювання означає більше коштів для бізнесу і більше робочих місць.

MUST READ:  Що робити з "емоційністю", коли у компанії не вистачає рук?

– Управлінцям платять за управління – їх не повинні супроводжувати орди радників та помічників.

– Належне врядування перебуває під загрозою, якщо воно спрямоване на постійне судочинство.

– Фокусування на цільових показниках і квотах відволікає від справжніх пріоритетів.

– Мірою зростання державні структури всмоктують у себе все більше грошей.

– Низькі податки створюють багатство, яке призводить до більших податкових надходжень, що, у свою чергу призводить до збільшення бюджету. Високі податки призводять до протилежних наслідків.