Як позбутися співробітників: рецепт Google

Як позбутися співробітників: рецепт GoogleПід час кризи багато компаній вдаються до найпоширенішої техніки скорочення витрат – звільнення неключового персоналу. Але робиться це, прямо скажемо, не завжди обґрунтовано й далеко не завжди коректно. Можливо цим компаніям стане у нагоді підхід Google, який, схоже, знову готовий запропонувати щось інноваційне.

Google розробляє зовсім новий алгоритм, що допоможе інтернет-гігантові автоматично виявляти незадоволених і бажаючих покинути компанію працівників. Його формула не розкривається, але відомо, що для створення даної технології була зібрана й оброблена велика кількість інформації про співробітників: їхні резюме, дані про просування по службі та заробітній платі, опитування й експертні оцінки, пише CNews.

За словами представників Google, алгоритм уже допоміг виявити тих працівників, які відчувають себе незатишно в компанії. Основною причиною бажання покинути Google співробітники називають відчуття власної малої значимості.

Останнім часом проблема того, що талановиті кадри залишають компанію, стала особливо актуальною для Google. Якщо раніше інтернет-гігант дуже активно наймав співробітників, то протягом останнього року кадрова політика була переглянута, і потік нових кадрів скоротився. Google почав втрачати імідж кращого роботодавця у своїй сфері, і багато талановитих співробітників перейшли в інші компанії, серед яких особливою популярністю користуються Facebook і Twitter.

MUST READ:  Худшее число в бизнесе

Як відзначив Едвард Лоулер (Edward Lawler), директор Center for Effective Organizations при Університеті Південної Каліфорнії, Google є однієї з небагатьох компаній, які застосовують такий підхід до кадрових питань.

“Вони явно випереджають інші компанії, але зараз уже багато хто починають розуміти, що за допомогою моделювання такого роду можна одержати велику кількість корисної інформації з кадрового капіталу”, – говорить Лоулер.

Розробка спеціального алгоритму є лише одним із кроків, початих керівництвом Google для скорочення відтоку з компанії талановитих інженерів, дизайнерів і програмістів. “Цей алгоритм допоможе компанії заглянути в голови людей ще до того, як вони самі можуть захотіти піти”, – упевнений Ласло Бок (Laszlo Bock), який керує кадровою політикою Google в усьому світі. Бок відмовився повідомити точну кількість співробітників, які покинули компанію за власною ініціативою за останні роки, але відзначив, що найбільш важливих людей удалося утримати.