«Вимушена» лояльність… Чим вона загрожує роботодавцю?

«Вимушена» лояльність... Чим вона загрожує роботодавцю?Неймовірно цікавими результатами дослідження в Україні нещодавно поділилася міжнародна компанія Hudson, яка вважається провідним експертом із питань підбору ключового персоналу середньої та вищої ланки. Хоча, якщо задуматися, висновки дослідження виглядають цілком логічними. Виявляється, твердження про те, що під час кризи співробітники стають більш лояльними до роботодавця – хибне.

Так, хоча 65% опитаних визнали, що наразі знайти нову роботу стало складніше, але кожен другий (57%) виявився готовий змінити роботодавця за найменшої слушної нагоди. При цьому майже кожного четвертого співробітника не зупинить навіть зниження зарплатної ставки (22% респондентів призналися, що готові змінити роботу навіть при зменшенні компенсації). Щоправда, заради справедливості варто відзначити, що 53% учасників заявили, що не погодяться працювати за меншу винагороду, ніж на старому місці роботи.

Ось як цей феномен пояснюють самі співробітники Hudson: “Справа в тім, що існують такі поняття, як емоційна лояльність, коли співробітник розділяє цінності і принципи компанії, і вимушена лояльність, коли співробітник працює тільки тому, що йому нікуди податися”, – відзначила Олена Довганець, старший консультант відділу з управління талантами Hudson.

MUST READ:  Показники, про які повинен знати кожен бізнес

На жаль, сьогодні кількість співробітників із вимушеною лояльністю зростає, що, в свою чергу, негативно впливає на продуктивність і, відповідно, результати роботи компанії. Не варто забувати про мотивацію персоналу в часи кризи. Одне із найважливіших завдань роботодавця – створити таку мотивацію у співробітника, коли він віддається улюбленій справі на 100% і орієнтований на досягнення результатів. В іншому разі існує чималий ризик, що відразу після виходу з економічної кризи, компанія втратить значну частину своїх найталановитіших співробітників. Адже їх уже не триматиме на робочому місці “вимушена лояльність”!

А у ви впевнені, що у вашій компанії емоційна лояльність переважає над вимушеною?