Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.
Дивовижно, але опитування показало, що більшість користувачів Уанет досить позитивно ставляться до реклами в Мережі. Крім того, дослідження описує поведінку користувачів у відповідь на рекламу в інтернеті та сприйняття образів, що формуються інтернет-рекламою. Також респонденти оцінювали різні рекламні формати, відзначаючи знайомі та улюблені. Дослідження проходило у формі popup-опитування (випадкова вибірка, розмір вибірки – 2992 зараховані анкети) у травні 2006 р., повідомляє Комп&ньоН.online.
За даними опитування, 78% користувачів Уанет після контакту з рекламою шукають додаткову інформацію про рекламований продукт. 64% респондентів заявили, що сприймають онлайнову рекламу як “платню” за безкоштовний доступ до сайтів. І тільки менше 4% з них зволіли б платити, щоб взагалі не бачити рекламу на сайтах.
Також дослідження показало, що в цілому онлайнова реклама викликає роздратування, чого, звісно, і слід очікувати. Однак це роздратування, думаю, не порівняти з негативними емоціями, що викликаються, наприклад, телевізійною рекламою.