Собачий бізнес

Собачий бізнесДля багатьох людей пес у домі – повноцінний член родини, любимчик і відрада. А для підприємців – можливість хорошого заробітку і привід для створення нових сервісів, на які хазяї з радістю будуть витрачати свої гроші. “Собачий бізнес” завжди буде актуальним. Песики ніби навчилися меркантильних штучок і знають, чого вимагати. “Любиш мене, хазяїн? Тоді плати!”

Бобик хоче в ресторан! У Шанхаї є ресторан, куди можна зводити свого пса. Paradise Pet club – так називається цей райський куточок, у якому власники свійських тварин можуть пообідати за одним столом зі своїми улюбленцями. Меню буяє різноманітними блюдами для чотириногих, а двоногим відвідувачам пропонуються напої і снеки. Щоб убезпечити себе від нападок із боку місцевої санепідемстанції, власники ресторану ретельно дезінфікують приміщення і прилади кілька разів у день, а на вході вимагають довідку про стан здоров’я братів наших менших.

Годівля для “один дома”-псів. Навчити собак, які жадають їжі-води, відкривати кран і самостійно брати собі їжу – завдання не з легких. Канадський магазин товарів для дому Smarthome пропонує забудькуватим і вічно відсутнім хазяям придбати за $30 миску, що автоматично наповнюється за допомогою поливного шланга. Коли вона порожня, механічний датчик відкриває клапан із водою. Те ж саме з годівлею. Якщо йдете на цілий день, не полінуйтеся натиснути кнопочку на автоматичній мисці Deluxe Digital Pet Dish, яку пропонує американський магазин SkyMall за $90. У цей собачий гаджет убудований цифровий таймер, що допоможе не тільки нагодувати вашого Шарика в призначений час, але й покликати його “до стола” рідним голосом хазяїна.

MUST READ:  Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами

Автомати не тільки для “людей”. Собакам теж подобається, коли хазяї, гуляючи з ними, купують їм щось в автоматах. Така думка прийшла до американки Карлотти Леннокс, і вона заснувала компанію Hey Buddy із продажу через автомати товарів для прогулянки із собакою. У симпатичних автоматах, оформлених у вигляді барвистих будок, можна знайти собачий корм, м’ячі, сонцезахисні окуляри й одяг для собак. Первісні інвестиції в собачі автомати – близько $6 тис.

Чотириногі тусовщики. Телеканал CTV у Торонто й місцева служба порятунку тварин у 2007-му році організували другу різдвяну вечірку для чотириногих домочадців та їх людиноподібних супровідних. У програму заходу входили… собачий показ мод, фотографування собак із Санта-Клаусом, безкоштовний масаж і манікюр для дворняжок, закуски для собак-гурманів і бар для хазяїв. Вхідний квиток – $55. Весь дохід від собачого Різдва пішов на благо тварин, з якими працює служба по їхньому порятунку. Але не тільки благодійну мету переслідують люди, які займаються організацією розважальних заходів для собак. Американські і європейські песики все ж таки більш просунуті в плані вечірок. Не даремно супермаркети в цих країнах майорять товарами для святкування днів народження собак: м’ясними тортами, яскравими ковпаками, вітальними листівками у вигляді кісточки та м’ячиками.

MUST READ:  Ефект сотої мавпи: сила прикладу

Ароматизована принада. Компанія Pedigree проводить рекламні акції, розраховані на свою безпосередню аудиторію. І справді, навіщо рекламувати їжу для собак їхнім хазяям, якщо вплив реклами можна випробувати на самому споживачі. Ця компанія придумала використати ароматизовані стікери – у вигляді мисок із кормом і слоганом “Слухайся свого носа” (“Listen to your nose”), біля яких часто зупиняють хазяїв чотириногі любимчики. Нюхаючи наклейки, що пахнуть смачненьким, собаки ясно дають зрозуміти, що купити для них їжу потрібно неодмінно тут і зараз. Реклама для чотириногих друзів розміщується на асфальті та стінах біля супермаркетів і зоомагазинів. Ще одна європейська компанія Affinity Petcare, яка спеціалізується на виготовленні корма для домашніх вихованців, теж винайшла гарну принаду для собак: у рекламному щитку пророблена дірочка, за якою стоїть тарілка з кормом, що виливає аромати. А ось Кембриджське кафе La Luna Cafe використовує подібну собачу рекламу для зазивання хазяїв, виставляючи під дверима закладу миски з водою й кормом.

За матеріалами журналу “Управління компанією”