Про інновації від засновника Amazon.com

Про інновації від засновника Amazon.comСлухати Джефа Безоса (Jeff Bezos), засновника та керівника відомої у всьому світі компанії Amazon – це все-рівно, що ходити у школу стартапів, де провал є частиною навчальної програми швидкого підприємницького зростання, стверджує автор блогу Gigaom.

Інновації у великих компаніях

Складність інновацій у великих компаніях полягає в тому, що вони повинні бути орієнтовані на довгострокове зростання. А оскільки інновації зазвичай займають лише мізерну часточку роботи у великій компанії, то про них часто забувають. Тому для успішного розвитку сфери інновацій потрібно виробити культуру, яка б винагороджувала всі інноваційні ідеї.

У складні часи фокусуйтесь на споживачеві

Коли луснула бульбашка доткомів, Amazon була всього лише однією з багатьох інтернет-компаній. Єдине, що дозволило компанії вижити – це цілковитий фокус на споживачеві. Орієнтація на споживача робить компанію більш гнучкою та життєздатною.

Будьте впертими

Різниця між власниками бізнесу та професійними менеджерами полягає в тому, що власники зазвичай володіють неперевершеною наполегливістю (хтось назве це впертістю) у тих питаннях, які стосуються їхньої візії. Професійні менеджери, коли все навколо них змінюється, легко готові змінити свою візію та цінності. Вся перевага підприємця полягає в розумінні того, коли потрібно бути гнучким, а коли – впертим. Будьте впертими в питаннях, які стосуються візії і гнучкими в питаннях, які стосуються тактики.

MUST READ:  Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективності

Передумови для інновації

Безос наводить декілька передумов для інновації, називаючи основною з них бажання пробувати і помилятися. Боятися провалу можна тільки у тому випадку, якщо ви зовсім не вмієте мислити довгостроковими категоріями. Якщо ж ви думаєте не лише про сучасне, але й про майбутнє – тоді інновації повинні бути у вас в крові.

Помилки зовсім не такі страшні, як люди звикли вважати

Зазвичай, починаючи будь-яку нову діяльність, люди надзвичайно бояться можливих провалів. Вони щиро вірять, що провал може зруйнувати все їх життя. Насправді, це зовсім не так. Провал ніколи не був настільки жахливим, як його “малюють”. Якщо вам не вдасться втілити те, що ви запланували, або ж щось піде не так – тоді ви просто зможете згорнути свою діяльність і спробувати щось інше. Набагато гірше – втрачати можливості.