Теперішнє повальне захоплення “Твіттером” дуже схоже на масовий психоз, який ще недавно був пов’язаний із соціальними мережами. Це модно, незвично, – що ще потрібно, щоб завести собі екаунт? У процес включилися компанії, які задаються простим прагматичним питанням: що це може нам дати і як ми можемо на цьому заробити. Відповідь на це питання, схоже, знайшла для себе компанія Dell.
Недавно з’ясувалося, що через свій екаунт @DellOutlet компанія Dell вже здійснила продажів на $2 млн. і ще $1 млн. заробила на продажах, які починалися на “Твіттері”, а завершувалися десь в іншому місці. Отже, принаймні одній компанії вдалося монетизувати “Твіттер”, і досить успішно. Яким же чином Dell це робить?
Через @DellOutlet продаються відремонтовані комп’ютери. У цього твіт-екаунта вже більше 800 тис. фоловерів (підписників). Хоча $3-мільйонний доход – відносно невелика частка в продажах Dell, це все-таки означає, що компанія заробляє в середньому $5 на кожному передплатнику. Вражаючий показник.
Використання @DellOutlet, як і більшість кращих онлайн-ідей, просте. Фоловерам повідомляється про акції, спецпропозиції і знижки. Така собі форма купонів у реальному часі: Dell повідомляє людям про цікаві пропозиції й знижки, як тільки вони виникають, і знімає пропозицію негайно після продажу.
Люди люблять вигідні угоди, люблять почувати, що вони першими про щось довідалися, і люблять особисте спілкування. Комбінація цих трьох факторів у @DellOutlet – запорука успіху.
Підхід Dell культивує особистий зв’язок – замість одного корпоративного екаунта (рахунку) вони сегментували своїх передплатників, завівши декілька твіт-екаунтів для різних потреб та інтересів. І тих, хто підписувався, цікавило саме те, що пропонував цей конкретний екаунт. Використання в реальному часі таких систем оновлення як “Твіттер” дозволяє повідомляти про акції й розпродажі по мірі їхньої появи. Він забезпечує негайне оповіщення про гарячі пропозиції, і передплатники @DellOutlet – перші, хто про це довідається. Тобто через @DellOutlet люди можуть знайти реально вигідні спецпропозиції.
Що цікаво: хоча використання “Твіттера” принесло Dell $3 млн., сам сайт не претендує ні на цент із цих доходів.
За матеріалами блога Fresh Networks