Метод «Work-Out»: безустанний і нескінченний пошук ідей

Метод «Work-Out»: безустанний і нескінченний пошук ідейНазва методу “Work-Out” пішла від часто повторюваного Джеком Уелчем (Jack Welch) висловлення “We’ll work it out” (“Ми вирішимо цю проблему”). До речі, назва пісні Beatles “We Can Work It Out” має схоже значення…

“Work-Out” був винайдений в General Electric. У багатьох статтях і навіть книгах “Work-Out” перекладають по-різному і неправильно: “Робота на виїзді”, “Розминка” і т.п. Так, виїзні сесії є складовою частиною “Work-Out”, але це лише один із використовуваних інструментів, а не суть процесу, яку повинна відбивати його назва.

Коли Джек Уелч зрозумів, що ідеї рядових співробітників є важливим інтелектуальним ресурсом для вироблення нових креативних рішень, він захотів створити в корпорації таке виробниче середовище, що забезпечить безустанний і нескінченний пошук ідей, спрямованих на поліпшення показників у всіх сферах діяльності компанії. Програма “Work-Out” була розроблена з метою скоротити бюрократію й дати кожному співробітникові GE, від менеджера до рядового працівника, можливість впливати на хід робочих процесів компанії й оптимізувати повсякденні операції.

MUST READ:  Чотири «C» досконалості творчої ідеї

По суті, метод “Work-Out” перевернув компанію з ніг на голову: відтепер рядові співробітники почали говорити своїм начальникам, що варто зробити. І це назавжди змінило культуру компанії та норми поведінки в ній.

Концепція “Work-Out” дуже проста й заснована на визнанні наступного факту: ті, хто перебувають ближче всього до місця дії, найкраще розбираються в ситуації. Коли цим людям, незалежно від їхнього роду діяльності та посад, пропонують висловити свої ідеї і негайно запровадити їх в життя, піднімається потужна хвиля креативності, енергії й продуктивності, що підхоплює всіх співробітників організації. Виїзні збори “Work-Out” відкрили GE доступ до невичерпного джерела натхнення й енергії її талановитих співробітників.

Джек Уелч прекрасно розумів: для того, щоб “Work-Out” став не кампанією, а природною щоденною практикою, його треба закріпити в підсвідомості людей. Для цього проводилася кропітка робота. Зокрема, у картці з описом загальних цінностей GE, що кожен співробітник фірми носить із собою, записано: “Лідери GE… завжди й невтомно… відкриті для нових ідей – з будь-яких джерел… і прихильні практиці “Work-Out” колективного виявлення й вирішення проблем”.

MUST READ:  Сила "клієнтоцентричності"

Джерело: CECSI