5 принципів управління, яке базується на фактах

5 принципів управління, яке базується на фактахРізні люди керують по-різному. Трапляються замріяні менеджери, які щиро вірять у можливість досягнення тих чи інших цілей, навіть коли всі обставини вказують на протилежне. Бувають самозакохані тирани, яким не так вже й важливо, досягне компанія успіху чи ні – для них набагато важливіше, щоб всі навколо підкорялися їм без жодного сумніву чи суперечки. Трапляються навіть менеджери, які бояться приймати рішення самостійно, обережно перекладаючи цю відповідальність на підлеглих.

Але, як би там не було – найбільш ефективним є управління, яке базується на фактах – на чітких вимірах, які, при вмілому застосуванні, здатні вивести компанію на вершину. Саме такий підхід до управління висвітлено у однойменному блозі Evidence Based Management, 5 принципів якого наведено нижче.

1. Менеджери, які прагнуть у своїй повсякденній роботі керуватися фактами, з достоїнством приймають очевидне, навіть якщо це їм неприємно. Вони будують культуру, яка спонукає людей завжди говорити правду у вічі.

MUST READ:  Як подолати низьку ефективність співробітників

2. Всі рішення приймаються на основі фактів, що означає – люди не витають у хмарах, а чітко аналізують ситуацію.

3. Працівники ставляться до організації як до недосконалого прототипу, який завжди можна розвивати і удосконалювати. А це, в свою чергу, означає, що вони відкриті до експериментів та нових знань.

4. Верхівка компанії адекватно сприймає ризики, пов’язані з новими проектами і готова свідомо йти на деякі з них. Адже навіть найкращі “ліки” мають свої побічні ефекти.

5. Менеджери ніколи не приймають рішень, базуючись на неперевірених стереотипах (навіть якщо вони видаються цілком логічними).