Багато компаній традиційно (а можливо, правильніше сказати – “архаїчно”) оцінюють ефективність PR за кількістю згадок на телебаченні та в пресі. Втім, інтернет-PR має кілька суттєвих переваг у порівнянні з орієнтацією на традиційні канали. Інтернет-видання BizTimes пропонує 9 найбільш сильних аспектів PR в Інтернеті.
1. Сучасний споживач частіше користується мережею, коли йому потрібно знайти той чи інший продукт або послугу. Саме туди він звертається і по відгуки про продукт. Жоден інший канал комунікації не може похвалитися подібним ступенем довіри.
2. Результати PR в Інтернеті зберігають актуальність протягом тривалого часу. Старі номери газет та журналів, не кажучи вже про програми телебачення, набагато складніше відшукати, ніж інформацію, опубліковану в мережі.
3. Інтернет дає змогу розмістити необхідну інформацію більш оперативно і на більшій кількості майданчиків.
4. Присутність в Інтернеті у вигляді статей, посилань зі спеціалізованих сайтів, тощо, збільшує видимість компанії. Потенційний клієнт, користуючись пошуком, відразу помічає, про кого пишуть і говорять частіше.
5. Останнім часом журналісти і редактори традиційних засобів медіа (преса, радіо, телебачення) дедалі частіше використовують саме Інтернет для первинного пошуку інформації, яка потім буде використовуватися у їхніх публікаціях. Тому, якщо кампанія просування в Інтернеті буде ефективною – у вас є всі шанси потрапити на сторінки друкованої преси або навіть на телебачення.
6. В Інтернеті люди знаходять те, що шукають, а не те, з чим вони випадково стикаються (чи що їм нав’язують). Це позитивно впливає на лояльність до інформації.
7. В мережі немає географічних бар’єрів, а вартість контакту навіть із найбільш віддаленою аудиторією залишається низькою як з точки зору фінансових, так і з точки зору часових витрат.
8. Велика кількість згадок та посилань на сайт компанії підвищує відвідуваність останнього. Таким чином зростає ефект від пошукової оптимізації (люди з більшою ймовірністю будуть знаходити інформацію про ваш продукт через пошукові сайти, такі як: Google, Yandex і т. п.)
9. В Інтернеті існують такі методи передачі інформації, які не притаманні традиційним медіа. По суті, він об’єднує в собі можливості преси і телебачення. Але окрім того – пропонує набагато більше, даючи можливість користуватися інтерактивними програмами, тощо.