Кілька способів заробити на дитячому інтересі до дорослого життя

Кілька способів заробити на дитячому інтересі до дорослого життяЯк відомо, діти люблять у всьому наслідувати батьків. Тому іноді дуже важко пояснити дитині, чому “це тобі ще рано знати” або “ти ще не виріс”. А чому б не заробити на допитливості малюка, якого до того ж потрібно потроху готовити до дорослого життя. Багато компаній не соромляться адаптувати дорослі товари та сервіси для дитячої аудиторії.

Пошуковики для дітей. Не кожен батько зі спокійною душею дозволить своєму чаду гуляти по Інтернету. Багато чого з того, на що можна натрапити в мережі, дітям бачити, м’яко говорячи, небажано. Щоб грамотно вгамувати бажання дитини погуляти в Інтернеті, найбільші телекомунікаційні компанії (AOL, Microsoft, Google, Lycos, Vodafone і Deutsche Telekom) створили пошуковик для дітей – fragFINN.de. Поки що цей проект доступний тільки в Німеччині, і багато німецьких батьків уже зробили його стартовою сторінкою на своїх домашніх комп’ютерах. Пошуковик фільтрує небажаний контент, і при цьому дає можливість рекламодавцям розміщати “правильну” рекламу в обмеженому обсязі. У російськомовному Інтернеті теж є пошуковик Agakids.ru, орієнтований на найменших користувачів. Він містить винятково сайти із цікавою й корисною для них тематикою, а також сайти для батьків із питань здоров’я, психології та навчання дітей. Прикладом “дорослого” сервісу на Agakids.ru можна назвати міжнародний клуб знайомств, де можуть спілкуватися діти із усього світу.

MUST READ:  Перестаньте витрачати свій час на соціальні мережі

Профвипробування для найменших. Проект Kidzania, створений мексиканцем Хав’єром Лопесом Анконой у 1999-му році, нарешті реалізував мрію практично кожної дитини – хоча б на пару годинок стати дорослим. Kidzania – дитяче містечко, кожен гість якого може “приміряти” на себе більше 70-ти професій. Діти від 2-х до 15-ти років гасять інсценовані пожежі, розслідують злочини, обслуговують відвідувачів піцерії, віщають по радіо, випускають газети, навіть асистують хірургам на операціях. У парк не пускають дорослих. Тут при вході дітям видають місцеву валюту – кіндзоси, які можна витратити на атракціони і морозиво. Тільки-но готівка закінчується, дитина вибирає собі заняття й приймається заробляти. Також у парку розміщені представництва реальних компаній, так що Kidzania – ще й величезний плацдарм для випробування на дітях маркетингових ідей. Перша Kidzania відкрилася в Мехіко, а в 2006-му (по франшизі) – у Токіо й Індонезії. Зараз до проекту приєдналося вже 10 країн. У підсумку, діти одержали що хотіли, а дорослі заробили на комерціалізації гри “у дорослих”.

Фінансова грамотність. Правильний обіг із грішми й грамотне їхнє інвестування – зайняття не тільки для дорослих. Південноафриканська компанія Ka-Ching запропонувала батькам зайняти дітей курсами із фінансової і підприємницької грамотності. Заплативши $147, батьки можуть розраховувати на те, що їхнє чадо навчиться управляти витратами й планувати власний бюджет. Приблизно така ж ідея реалізована і в американському проекті It’s A Habit – дітям пропонуються книги, CD та онлайн-заняття, що допомагають їм розібратися, якою ж все-таки працею дістаються гроші батькам і як можна їх раціонально використати. Розважальна складова проекту – кролик Семмі, який не дає дітям нудьгувати під час навчання.

MUST READ:  Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери

Апетитне навчання. Часто батьки зіштовхуються із проблемою поганого апетиту дитини. Допомогти з її вирішенням може магазин Kidfresh в США. У ньому маленьким клієнтам не тільки пропонують винятково свіжі з більшою кількістю вітамінів продукти, закуски для шкільної перерви, полуденки й повні обідні меню, але й пояснюють всі тонкості правильного харчування. Крім цього, Kidfresh організує кулінарні курси для дітей, учасники яких вивчають основи здорового харчування, готовлять повноцінні сніданки, обіди і вечері. Особливою популярністю в дітвори користуються “fun food games” (розважальні ігри з їжею). Під час таких ігор, наприклад, створюються скульптури із фруктів або готується “овочеве ревю”. Цільова аудиторія проекту – діти від 3-х до 10-ти років. На сайті магазина батьки можуть також замовити здорову їжу додому.

За матеріалами журналу “Управління компанією”