Як продати свою історію

Як продати свою історіюУ світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.

Отже, як можна мене зацікавити вашою чудовою новиною?

Я – людина. Наскільки це можливо, звертайтеся до мене по імені. Іноді я змушений робити масову розсилку, і якщо не можу скористатися програмою на зразок Blue Sky Factory для акуратного проставляння імен, то роблю наступне: ставлю ім’я в початок та/або в рядок, щоб показати, що лист адресований саме цій людині. Я одержую щодня мінімум десяток листів із пропозицією і ціную індивідуальний підхід.

Будьте лаконічними. Добре, ви можете надіслати великий текст, але в такому випадку дайте, будь ласка, коротке резюме в перших абзацах.

Таргетуйте хоча б трохи. Якщо ви просите мене стати вашою «людиною впливу», то, може, варто спочатку вирішити, чи підходжу я на цю роль?

MUST READ:  Народження імені: Jaguar

Не дозволяйте цифрам обдурити вас. Чарльз Бест із DonorsChoose.org зробив найкращу презентацію по 2009 New Comm Forum, у якій говорив про «ефект Опри» і про те, що жінка з 1000 відданими читачами блога в простому заклику про допомогу перевершує популярний IT-блог із 2 млн. щоденної аудиторії. Ніколи не дивіться в першу чергу на цифри. Ніколи! Ні на які! Визначте, наскільки спільнота є активною (це можна оцінити через рейтинг technorati, кількість коментарів до поста, процентне відношення трафіка до коментарів), а потім вирішите, чи одержите ви хорошу «людину впливу». Я, наприклад, думаю, що Dadomatic.com – впливовий ресурс для батьків, хоча там усього лише кілька сотень читачів у день.

Побувайте на блозі перед продажем історії. Я знаю і підтримую велику кількість людей у цьому світі. Мені подобається спілкуватися з маркетологами, піар-фахівцями й іншими захопленими комунікацією людьми. Якщо в нас із вами була хоч якась взаємодія перед тим, як ви почали продавати мені свою історію, я обіцяю прислухатися до неї більш уважно, ніж під час першого знайомства.

MUST READ:  Неочевидні принципи лояльності

Чи масштабується це? Ні. Чи кращий це спосіб досягнення мети? Так. Ви самі вирішуєте, прислухатися до моєї поради чи ні, але у візиту без рекомендації з метою продажу є своя ціна.

Пам’ятайте, що в усіх нас є рупори. Якщо ви зробите щось нехороше, пам’ятайте, що сьогодні ми всі – «віщальні компанії». У нас є інструменти для вираження свого невдоволення, і ми ними користуємося. Іноді у якості прикладу, а часом просто тому, що ми – люди і нам образливо. Це не погроза, а порада продумати комунікацію, тому що блогер може не просто видалити лист.

Ви можете сказати, що повинні просто поширювати інформацію, тому ви не маєте часу говорити з усіма персонально. Дурниця. Ми голосуємо нашими діями.

Переклад російською – у журналі “Компаньон” (№34, 2009)