У нашому блозі неодноразово говорилося про впливовість так званого вірусного маркетингу. Іншими словами, що у всіх на устах – те й купується краще. Проте, навіщо витрачати кошти та зусилля, намагаючись вивести в народ ім’я нового продукту чи бренду? Можна поступити набагато простіше і ефективніше – використати вже готове, всіма знане і неспровоковане у бізнесі ім’я…
Саме так поступила російська корпорація Sela, яка наважилася купити кіношний бренд Zimaletto. Ідея продовжити життя компанії Zimaletto видається зовсім не дивною, якщо зважити на успіх серіалу серед глядачів. Ясна річ, лише наївні віритимуть, що керуватиме компанією Катерина Валеріївна (хто дивився, той знає) під ручку з Андрієм Павловичем, передає Headhunter.ru. Реальна Zimaletto за задумом засновників – це виробнича компанія, що спеціалізується на створенні жіночої одежі класу преміум. Відповідно, і співробітники їй потрібні досвідчені та першокласні.
Торгівельна марка Zimaletto була вигадана генеральним директором „Амедіа” Олександром Акоповим. Навесні 2006-го року корпорація Sela (потужна мережа одягу в Росії) купила у кінокомпанії „Амедіа” право на використання товарного знаку Zimaletto для створення нової мережі магазинів модної одежі. Аркадій Пекаревський, співвласник корпорації Sela, переконаний, що нова торгівельна марка володіє надзвичайним рекламним потенціалом. Коли магазини відкриються, „подивитися на них прийдуть всі”. Цікаво лишень, чи будуть готові глядачі серіалу викласти заявлену компанією середню ціну за один предмет одягу, яка складає 300 у. о.?