Джек Уелч (Jack Welch), легендарний колишній керівник General Electric, поставив собі за мету зробити свою корпорацію «найбільш конкурентноздатним підприємством у світі». Він знав, що буде потрібна щонайменше революція, щоб перетворити цю мрію в реальність.
Бізнес-модель корпоративної Америки 1980-х, коли Джек Уелч був призначений виконавчим директором GE, не змінювалася протягом десятиліть. Працівники працювали, управлінці керували, і кожний знав своє місце. Це було царство бюрократії – усюди бланки, форми та складні процедури схвалення.
Почата Джеком Уелчем революція означала оголошення війни старим способам ведення бізнесу в GE і створення компанії заново від верху до низу. Завдяки цьому сьогодні GE зі своєю гнучкою і надихаючою корпоративною культурою, а також відсутністю меж між департаментами і зовнішніми партнерами, є компанією, що викликає захоплення експертів у всьому світі.
Ідеї та способи, використані Джеком Уелчем для того, щоб допомогти корпорації рухатися вперед набагато швидше, можуть застосовуватися в компаніях будь-якого розміру – малого, середнього чи великого.
Вашій увазі пропонується 25 уроків лідерства від Джека Уелча, свого роду план і, у той же час, керівництво до дії для сучасних управлінців.
I. Будь більше лідером і менше керівником
1. Будь лідером
2. Менше управляй
3. Ясно сформулюй своє бачення
4. Спрощуй
5. Будь менш формальним
6. Заряджай інших енергією
7. Дивися реальності в очі
8. Дивися на зміни як на можливості
9. Шукай хороші ідеї всюди
10. Доводь почате до кінця
II. Створи чемпіонську організацію
11. Знищ бюрократію
12. Зруйнуй межі
13. Постав на перше місце цінності
14. Вирощуй лідерів
15. Створи культуру, націлену на безперервне навчання
III. Розкрий потенціал своїх людей
16. Залучи кожного
17. Зроби кожного гравцем команди
18. Дерзай
19. Вселяй у людей упевненість
20. Перетвори роботу в задоволення
IV. Перетвори компанію в лідера на ринку
21. Будь № 1 або № 2
22. Зроби якість стилем життя
23. Постійно впроваджуй інновації
24. Перетвори швидкість у норму
25. Всели у свою фірму дух маленької компанії
За матеріалами CECSI