Журнал Anthill пропонує своїм читачам цікавий перелік способів “штучного збільшення” вашого бізнесу. Якщо придивитися уважніше – можна помітити, як багато українських компаній успішно користуються хоча б частиною з них. Тому, якщо навіть ви не плануєте брати на озброєння ці методи, то про них варто знати принаймні для того, щоб мати уявлення з якими компаніями ви насправді ведете бізнес.
Поки ваш бізнес невеликий, дуже важко змусити інших гравців ринку та клієнтів повірити у вашу професійність. Тому деякі компанії вдаються до методів, які допомагають їм виглядати “більшими” і “соліднішими”. Ось деякі з цих методів:
1. Вдягайтесь строго і офіційно. До сих пір більшість клієнтів оцінюють бізнес “по одягу”. І ваш одяг, як керівника або власника, також має велетенське значення.
2. Заведіть спеціальну електронну скриньку. Coolboss@gmail.com або vasyapupkin@ukr.net – це не те, що вам потрібно. Встановіть власний поштовий сервер – це не так уже й дорого.
3. Візитки повинні виглядати дорого і якісно. В іншому разі краще пишіть свої контактні дані на стікерах – різниця невелика.
4. Використовуйте різні адреси електронних скриньок. Не так вже важко завести accounts@mybigbusiness.com, sales@mybigbusiness.com, webmaster@mybigbusiness.com І немає жодного значення, що на всі листи, які приходять на ці скриньки, відповідає одна людина. Клієнт же про це не знає.
5. Розробіть якісний вебсайт. І пам’ятайте – якісний – не обов’язково дорогий. Основне правило – він не повинен виглядати як домашня сторінка студента 2 курсу інформатики.
6. Забезпечте себе якісним офісом для зустрічей. Якщо, домовляючись про зустріч із клієнтом, ви постійно пропонуєте йому піти в ресторан чи зустрітися в кав’ярні – значить у вас немає хорошого офісу. А це також не свідчить на користь вашого бізнесу. Знайдіть собі якісний офіс хоча б на час зустрічей із клієнтами.
7. Створіть кілька віртуальних міжнародних офісів. Сучасні технології дозволяють легко і дешево створювати офіси у будь-яких точках світу. Чого варто перенаправити дзвінки та пошту з віртуального офісу в Нью-Йорку на ваш реальний у Охтирці? А ось візитка з переліком офісів у Мельбурні, Сіднеї та Нікарагуа виглядає для клієнта доволі солідно.